Hop til indhold
Guest daddyo

To om 1 i kbh Missswetnes curvygirl missia

Recommended Posts

Guest daddyo

Min ven og jeg , ser nogle gange en sød pige, og opvarter efter alle de kunster og regler vi kan
I går meldte lysten sig, og på to timer havde vi aftaler med :
https://sugardaters.com/da/profile/3mz1rQmAzQ Missswetnes, var faktisk hurtig, med på alt. og d v s. Anal med den anden under og i fissen, alt uden gummi, sperm i munden, og en ekstra omgang , efter dobbelt up daten ) til hver af os, bagefter hvis vi orkede. Hun accepterede pris, men kunne ikke på dagen
https://sugardaters.com/da/profile/b8WgmlV3ZE curvygirl, accepterede alle de ting vi ville, men forlangte næsten 50 % mere , og vi valgte hende fra , dels p g a den opgivne vægt på profil, det kan nu ellers sidde flot, men også et manglende foto, så hun var svær at få indtryk af . Men ville gerne og vi var velkomne
https://sugardaters.com/da/profile/k2Rb9V0.Zb Misssia, var med på pris osv, men ved nærmere kontakt , havde hun bare tændt på setuppet, og var ikke rigtig klar, anal skulle være forsigtig, glem det søde, og det skulle være med
Så hvis du vil gøre en ven en tjeneste, er der rig mulighed
Vi har en som jeg har anmeldt og det skal prøves igen. Men vi har ingen kontakt, og så har jeg en fra mange år siden , mørk side 9 pige , som vi lavede kontakt med og mødtes med )
go for it 
ps vi foreslog 7k for ca 2 timer til dem

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
thedanishdude skrev, 1 time siden:

Er det bare mig, eller er jeg i tvivl om I faktisk gennemførte en aftale?

Som jeg skrev kunne ingen på dagen, så vi tog en jeg kendte fra tidligere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den slags SBer hænger vel ikke på træerne? Tænker I skal over i de mere professionelle GBere for at få den slags service, eller hva? 

Hører gerne jeres erfaring med denne slags service fra SBere. Har set enkelte der var vilde, men dette ? Vildt nok…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

næ dem er der masser af derinde, har jo allerede anmeldt en før, og fik som skrevet 3 på 2 timer og spurgte kun 10

Masterfelix000 skrev, for 47 minutter siden:

Den slags SBer hænger vel ikke på træerne? Tænker I skal over i de mere professionelle GBere for at få den slags service, eller hva? 

Hører gerne jeres erfaring med denne slags service fra SBere. Har set enkelte der var vilde, men dette ? Vildt nok…

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Emptyman skrev, for 7 timer siden:

Så du har mødtes med hende?

Nej men hun var med på den
https://sugardaters.com/da/profile/Pmz-18-8Rn svarede også i går hun var med på det hele bare vi ikke var for tykke, vi er slanke svarede jeg, ))) surprise lille venMen virkelig overraskende at 5 ud af måske 10 henvendelser , endte med positivt svar, Piger er nogle gamle grise, ) heldigvis
Hun ville også , og gerne næste gang suuk )
Men lidt typisk for siden, så har de ikke læst det var den dag vi søgte, og svarer, de kan en anden dag, og læser ikke igen osv, Det er op af bakke derinde oftest
Men jeg har da nogle stykker som vil mødes , i det mindste

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 13 timer siden:

Nej men hun var med på den
https://sugardaters.com/da/profile/Pmz-18-8Rn svarede også i går hun var med på det hele bare vi ikke var for tykke, vi er slanke svarede jeg, ))) surprise lille venMen virkelig overraskende at 5 ud af måske 10 henvendelser , endte med positivt svar, Piger er nogle gamle grise, ) heldigvis
Hun ville også , og gerne næste gang suuk )
Men lidt typisk for siden, så har de ikke læst det var den dag vi søgte, og svarer, de kan en anden dag, og læser ikke igen osv, Det er op af bakke derinde oftest
Men jeg har da nogle stykker som vil mødes , i det mindste

Ah okay, jeg har også haft lidt kontakt med hende tidligere, ville bare se om nogen faktisk havde mødtes med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 6.7.2022 at 05:59:

Men virkelig overraskende at 5 ud af måske 10 henvendelser , endte med positivt svar, Piger er nogle gamle grise, ) heldigvis

Deter også min erfaring. Pigerne er der for $ og ved godt, hvad det går ud på. Så en god dusør åbner alle huller uden gummi og også gerne for to pikke i hvert sit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Stor i munden skrev, den 7.7.2022 at 11:41:

Deter også min erfaring. Pigerne er der for $ og ved godt, hvad det går ud på. Så en god dusør åbner alle huller uden gummi og også gerne for to pikke i hvert sit. 

Det er så angiveligt forkert, da kun halvdelen ville, og en del kun med gummi og nogle kun anal hvis vi var tynde osv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...