Hop til indhold

Sexy-daters.com

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen her ind der  kander til det her hjemmesiden? Det indgår i en del af de der erotiske annoncer på gul og gratis Undrer mig om det en scam eller ej??????

Redigeret af Ungfyreherning

Skrevet

Sikkert god nok, (?) - de vil vel bare tjene penge på mænd der skriver til fiktive kvinder. :wacko:

Skrevet
Milner skrev, for 6 minutter siden:

Sikkert god nok, (?) - de vil vel bare tjene penge på mænd der skriver til fiktive kvinder. :wacko:

er lidt i tvivl nemlige..Det var llge til til at start med der  jeg allereder fik  4 beskeder af 4 forskellige  piger,. som selvfølge var i "nærheden"  :D

Skrevet
Ungfyreherning skrev, for 14 minutter siden:

er lidt i tvivl nemlige..Det var llge til til at start med der  jeg allereder fik  4 beskeder af 4 forskellige  piger,. som selvfølge var i "nærheden"  :D

Du skal bare lige betale for at svare dem, rigth ?? :razz:

Skrevet
Milner skrev, for 1 minut siden:

Du skal bare lige betale for at svare dem, rigth ?? :razz:

Præcist. De bruger det der hedder  "rmønter" . Du få 80 eller 100 af de mønter kan ikke huske det..?  ved oprettelser også efterfølgerne der  skal du af med 40. for et  hver enkelt svar....

Skrevet

Don't send money  ...!!!!!

Skrevet
Milner skrev, for 1 minut siden:

Don't send money  ...!!!!!

Det klart. Skam nok.. Kan se faktisk store potentiel  i det  hjemmesiden

Skrevet

Det kan hurtigt blive dyrt at bruge siden

det koster 18 kr. pr. besked du sender.

Skrevet
poppel skrev, for 26 minutter siden:

Det kan hurtigt blive dyrt at bruge siden

det koster 18 kr. pr. besked du sender.

Det kan jeg der godt leve med :) Skule bare høre en måske ved om det er falske profiler der ind på

Skrevet
Ungfyreherning skrev, for 19 minutter siden:

Det kan jeg der godt leve med :) Skule bare høre en måske ved om det er falske profiler der ind på

Kære du

Jeg var egentlig overbevist om at du bare lavede sjov, men i tilfælde af at du tror at det rent faktisk er piger der svarer dig på den og mange andre lignende hjemmesider må jeg lige fortælle at det er nogen få mænd der sidder og styrer alle "kvinde" profilerne. De får en lille del af hvad det koster at sende en besked, mens bagmændene der styrer flere hundrede sider som den sidder i en luksusvilla et sted på en sydhavsø og scorer resten.

Det er bondefangeri. Der er ikke nogen piger der overhovedet, og du skal bare lokkes til at betale så meget som muligt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.