Hop til indhold

Asia Thai Wellness ... Pat

Featured Replies

Skrevet

Asia Thai Wellness udvikler sig også. Pat, en lille sød sag, som tidligere var hos Siam i Asger Rygs Gade, og blev træt af natarbejdet, er der. Hendes billeder ligger stadig på Siams annoncer.

Jeg læst i en anden tråd, at Em ... tidligere Gl Køge Landevej 505 ... også ef på Vester Voldgade. Hun er også et besøg værd.

Links:

http://www.asia-thaiwellness.dk

http://massage.side6.dk/siamgirls

Skrevet

Jeg kan tilføje jeg var der for 1-2 måneder siden, hvor jeg blev mødt af en meget køn ung pige, der startede med at tilbyde en del ting som ikke stod på menuen. Hendes navn klingede bekendt fra anmeldelser af Køge landevej/Hvidovrevej, men jeg har glemt det nu.

Fordi hun var så dejlig at se på bestilte jeg mod sædvane b2b med hånd afslutning. Jeg måtte se og mærke den krop og blev ikke skuffet, selvom b2b-teknikken ikke var i top. Hun er lille og har en helt naturlig, slank ungpige-krop.

• 1 month later...
Skrevet

Er lidt nysgerrig på situationen i dag..

Hvordan ligger priserne nu om dage.?

Hvordan er jeres oplevelser - Er det stadig et ok sted for massage delen, eller fokuseres der efterhånden kun på anden akt.

Skrevet

Besøgte stedet (Vester Voldgade) for et par uger siden og var godt tilfreds. Blev modtaget af en sød ung pige som hedder Aon (Udtales ON). Hun tilbød en ½ times pakke til Kr. 1,000 med alt. Førts fik jeg en god massage, og så fik hun det varmt, så hun tog tøjet røg af osv.

En sjov episode; jeg kunne ikke finde navnet på dør klokken, det vidste sig at der er en person som sætter labels over navnet for at genere pigerne, den skal i bare fjerne.

Skrevet

tak, det lyder ikke som stedet hvis man bare gerne vil have en pirrende massage måske med svensk af en ung, og ikke mere?

Tak for svaret dog  :smile:
Nogen der kan sige mere om massage delen? Er den ok, eller fokuseres der efter hånden udelukkende på det ekstra her?

Skrevet

Er der nogen der kan kommentere på om dette stadig er et sted, hvor man kan komme for massagen, af en ikke-gammel-krage, eller om der her kun fokusers på at sælge anden akt (bordel)?

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvad pris for hele pakke??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.