Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ja, jeg har også kigget på annoncen med pigen fra Frederiksberg.

Det ser interessant ud, men det er bare om man tør og om pigen har erfaring, er ægte/billederne retvisende og 100% den man møder ?

Og ingen Mobilpay?

Forstår måske godt at lysthuse ikke har det pga. moms osv. men hvis man arbejder privat og har det som sin hobby, er der vel ingen problemer ?

Redigeret af ppd

Skrevet

Don’t do it. 

der er massed af negative tråde. 

døg på anal Frederiksberg 

tror hun kaldte sig Marie tidligere. 

dårlig attitude. Mange extra priser når du ankommer. Svinsk narko lejlighed. Sølle kvinde. 

Skrevet
iznogood skrev, for 23 minutter siden:

dårlig attitude. Mange extra priser når du ankommer. Svinsk narko lejlighed. Sølle kvinde. 

:(

Uha. Lyder ikke godt.. Hun skulle opsøge hjælp så..

Skrevet

Helt enig, hold dig væk! Mange dårlige anmeldelser af hende fra tidligere hvor hun kaldte sig Marie mener jeg og noget med Anal og Frederiksberg som Iznogood også siger. Og jeg tænker også noget med misbruger/narko halløj.

100% på det ikke er hende der har skrevet annoncen men hendes fyr/pimp eller hvad han er. Lejligheden er for at sige det lige ud, ulækker. Ikke gjort rent i månedsvis, flyder med affald og rod. Jeg var der til blow og burde være smuttet igen men det lille hoved havde overtaget da jeg bare skulle tømmes. Blowjob/facefuck var virkelig ringe og lignede ikke en der gad det hun lavede. Jeg fik hurtigt spillet den af og kom i hendes ansigt hvilket hun ikke kunne lide selvom det var aftalen. Man sidder på et klamt håndklæde i en lædersofa hvor alt affaldet lige er skubbet til siden. 

Så ingen anbefaling herfra.

Skrevet
  • Author

Tak for advarselerne/anmeldelser

Jeg bruger mine penge hos nogle andre piger

Skrevet

Hej besøgte hende sidste uge

Nemt at komme til, tæt til søerne.

Aftale 1000kr.

Jeg blevet mega mega skuffet, hun lignede (ikke for lyde ondt) ex narko madame.

Hun startede med blow med gummi..eller det var mere handjob end mund, også vendte hun om så jeg skulle tag hende bagfra. 

Jeg prøve at smage på hendes bryster men blev afvist og hun ville har jeg skulle tag bagfra. Bang bang det var det. Og farvel tak efter 15min max

• 2 weeks later...
Skrevet
ppd skrev, den 3.7.2022 at 07:27:

Ja, jeg har også kigget på annoncen med pigen fra Frederiksberg.

Det ser interessant ud, men det er bare om man tør og om pigen har erfaring, er ægte/billederne retvisende og 100% den man møder ?

Og ingen Mobilpay?

Forstår måske godt at lysthuse ikke har det pga. moms osv. men hvis man arbejder privat og har det som sin hobby, er der vel ingen problemer ?

Tror hun modtager mp 

Har været det og ja synes hun er besøget værd hvis man vil have det lidt vildt

Skrevet
Ener skrev, Lige nu:

Tror hun modtager mp 

Har været det og ja synes hun er besøget værd hvis man vil have det lidt vildt

Jeg betalte med mp 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.