Ja-mand 118 Skrevet 2. Juli, 2022 Hello Gents Jeg må lige prøve med min første anmeldelse https://annoncelight.dk/showad/343436 Jeg besøgte Gloria idag på en pludselig indskydelse og det var en overvejende positiv oplevelse. Huset er diskret, uden naboer tæt på, og hvis du parkerer ved gavlen væk fra vejen er din bil ude af syne Gloria kan næsten ikke tale engelsk, så det sætter lidt begrænsninger på mine emner til at kommunikere da det spansk jeg lærte for 35 år siden åbenbart ikke lige ligger først for. Jeg valgte cocktail til 1000kr for 30 min og det var med BJ uden gummi og tungekys med en meget insisterende tunge Hun er ret petite og med bryster som er hjulpet på vej, men køn og vil gerne give en god service. I dag var hendes første dag i huset og efter hvad jeg forstod er hun i huset i 14 dage, men her var der lidt sproglige udfordringer. Pigen 9/10. Jeg synes hun var køn og jeg er glad for petite piger, så for mig var det rigtigt fint. Stedet 9/10, dejligt diskret uden naboer som lige kan kigge med, mens du venter udenfor døren. Jeg er tilfreds med udbyttet, men jeg er også ret ny i denne verden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg