Hop til indhold

Recommended Posts

Har i dag besøgt Nelly i Odense, hun er sød og meget autentisk, valgte en blid omgang, selvom hun gerne ville have mig til at prøve det lidt hårde. sexen var fin, hun elsker doggy, der må både slikkes og røres på hele hendes dejlige krop.

Nelly er et besøg værd, næste gang måske jeg vælger en hård omgang med hende

https://annoncelight.dk/showad/345495

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik82 skrev, for 14 minutter siden:

Får man rabat hvis man opretter en profil på EG og laver en anmeldelse efter et besøg hos Chelina, undskyld Nelly? :) 

Der har været mange nye der har anmeldt hende, men Brumbassen har faktisk kommenteret på et par andre piger før. Ikke alle nye behøver være falske.

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 4 minutter siden:

Der har været mange nye der har anmeldt hende, men Brumbassen har faktisk kommenteret på et par andre piger før. Ikke alle nye behøver være falske.

Mit spørgsmål gik heller ikke på om anmeldelsen var falsk :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkelræv skrev, 1 time siden:

Er det hende på ansigts-billedet?

Ja. Nelly har lidt grønlandsk/dansk/asiatisk over sig. Ærgeligt at hun mest har gjort sig i det jyske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Odensedrengen skrev, for 4 timer siden:

DON'T DO IT

værste oplevelse nogensinde

Forklaring følger eller hvad?

Du har samtidig lavet følgende anmeldelse:

Er du sikker på det er samme pige de to anmeldelser handler om? Det er ikke samme annonce der henvises til og pigen i denne anmeldelse beskrives som grønlandsk/dansk/asiatisk. Det synes jeg ikke den "anden" Nelly er. Håber lige @Odensedrengenkan be- eller afkræfte det er samme pige. Eller hvad han nu ellers lige mener med ovenstående advarsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ihvertfald ikke den pige på billederne jeg mødte da jeg kontaktede det nummer der står i den annonce. Men du kan jo selv prøve at besøge hende, selvom jeg ikke vil anbefale det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ene er dansk og den anden ikke fra Danmark. 
så det er nok ikke den samme 

Odensedrengen skrev, for 17 timer siden:

Det var ihvertfald ikke den pige på billederne jeg mødte da jeg kontaktede det nummer der står i den annonce. Men du kan jo selv prøve at besøge hende, selvom jeg ikke vil anbefale det.

 

 

22 cm and thick skrev, den 24.7.2022 at 17:57:

Forklaring følger eller hvad?

Du har samtidig lavet følgende anmeldelse:

Er du sikker på det er samme pige de to anmeldelser handler om? Det er ikke samme annonce der henvises til og pigen i denne anmeldelse beskrives som grønlandsk/dansk/asiatisk. Det synes jeg ikke den "anden" Nelly er. Håber lige @Odensedrengenkan be- eller afkræfte det er samme pige. Eller hvad han nu ellers lige mener med ovenstående advarsel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Odensedrengen skrev, den 25.7.2022 at 07:03:

Det var ihvertfald ikke den pige på billederne jeg mødte da jeg kontaktede det nummer der står i den annonce. Men du kan jo selv prøve at besøge hende, selvom jeg ikke vil anbefale det.

 

Hvad er det for en af annoncerne du henviser til? Det er jo efter fleres overbevisning ikke samme kvinde. Hvis du ikke har besøgt hende denne tråd omhandler synes jeg du skylder hende at skrive det her. Hvis du har besøgt hende og advarslen rent faktisk omhandler hende bør du måske lige fortælle hvorfor du advarer mod hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Hvad er det for en af annoncerne du henviser til? Det er jo efter fleres overbevisning ikke samme kvinde. Hvis du ikke har besøgt hende denne tråd omhandler synes jeg du skylder hende at skrive det her. Hvis du har besøgt hende og advarslen rent faktisk omhandler hende bør du måske lige fortælle hvorfor du advarer mod hende.

Han citerer til en udlandsk kvinde - og Mistress Nelly er dansk..

 

 

han citerer til hende her : : 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Classywomansoph skrev, for 1 time siden:

Han citerer til en udlandsk kvinde - og Mistress Nelly er dansk..

 

 

han citerer til hende her : : 

 

Er det ikke mere eller mindre det jeg skrev længere oppe? Undre mig så bare over hvad advarslen i denne tråd går på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 26.7.2022 at 16:50:

Er det ikke mere eller mindre det jeg skrev længere oppe? Undre mig så bare over hvad advarslen i denne tråd går på.

Same here, skide synd for Nelly (den danske) at det evt Skulle gå ud over hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...