Hop til indhold

Recommended Posts

Er der mon nogen som har været hos denne store pige

https://sugardaters.com/da/profile/JKzen3jARw

Hun er nem at få aftale med og tilbyder det  hele - hjemme hos hende selv. Blow med slug, uden kondom og absolut ingen tid. Og hendes sugar er i den lave ende.

Hun vil hurtigt på snap - og der er hun ikke mindre fræk. Jeg venter spændt på at få hendes adresse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet med hende og planlægger at besøge hende i august efter ferien, så hvis du oplever noget negativt med hende inden da, må du meget gerne skrive det her eller i en pm.

På forhånd tak

Casten 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Casten skrev, for 2 timer siden:

Jeg har skrevet med hende og planlægger at besøge hende i august efter ferien, så hvis du oplever noget negativt med hende inden da, må du meget gerne skrive det her eller i en pm.

På forhånd tak

Casten 

@Casten Jeg tror ikke du skal forvente at få noget brugbart fra @longdong Han har gennem de sidste par uger efterlyst anmeldelser af en lang række sugarbabes og skrevet at han har aftaler med flere af dem, men ikke lagt en eneste anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har  besøgt hende. Hold da klft en lækker tøs. Man får alt det man vil have med en stor pige. Hendes Fisse er guddommelig og smager vildt skønt. Og tid er en by i Rusland. Og så når hun kommer er det som at høre englene skrige. Er du til store piger med virkelig kønne øjne og en tunge piercing som bare sluger din pik ja så besøg hende. Ikke nok med at det er godt men hun er ægte liderlig og hendes orgasmer er vilde. Hun er simpelthen nymforman. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, ja @Sutte lars det er jo en stærk anbefaling. Men når den kommer som første indlæg fra en spritny bruger, er troværdigheden stærkt begrænset. Nu tror jeg ikke, at Stephanie har en pimp, men hvis hun har, så må det være dig Lars. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutte lars skrev, den 4.7.2022 at 14:04:

Jeg har  besøgt hende. Hold da klft en lækker tøs. Man får alt det man vil have med en stor pige. Hendes Fisse er guddommelig og smager vildt skønt. Og tid er en by i Rusland. Og så når hun kommer er det som at høre englene skrige. Er du til store piger med virkelig kønne øjne og en tunge piercing som bare sluger din pik ja så besøg hende. Ikke nok med at det er godt men hun er ægte liderlig og hendes orgasmer er vilde. Hun er simpelthen nymforman. 

WOW du var da heldig. Sluger hun også?

Jeg må vist få lavet en aftale med hende. Der jo ikke noget som store villige piger :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nåede ikke omkring hende i august, men året er jo ikke gået endnu. Så vidt jeg kan se, er hendes SD-profil uændret. Er der nogen, der har en sidste opdatering på Stephanie ?

Redigeret af Casten
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mis4
Casten skrev, 1 time siden:

Jeg nåede ikke omkring hende i august, men året er jo ikke gået endnu. Så vidt jeg kan se, er hendes SD-profil uændret. Er der nogen, der har en sidste opdatering på Stephanie ?

Selv om du ikke troede på Sutte Lars kan jeg give ham fuldstændig ret! 2 tilføjelser: Hun ER altså stor! Og sæt god tid af, hun er umættelig og der går hurtigt 2 eller 3 gange længere tid end oprindelig afsat og aftalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...