Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at spørge blandt alle jer, der af og til kommer på de forskellige thaisteder i Århus og omegn om flg.:

Er I stødt på steder, hvor man kan se lesbiske piger folde sig ud - ægte, vel at mærke - og/eller thai piger, der får sprøjteorgasme?

Ville være glad for at høre om, hvor det evt. kan opleves.

Mitsy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Lesbisk - nix. Mener du lesbisk show? Ellers forstår jeg ikke dit spørgsmål.

Sprøjteorgasme - jo det er sket, men thaimiljøet er lidt specielt når det kommer til de helt intime ydelser, såe det skal man nok ikke offentliggøre. Men du kan jo forsøge dig frem, når du har etableret et tæt kontakt til en bestemt thaipige. Uden den tætte kontakt, oplever du nok ikke de helt store rejser ind i nydelsens univers. Sprøjteorgasmer er der da en del søde danske piger der yder. I Jydelandet har jeg prøvet Sanne, og det kan jeg klart anbefale dig at prøve. Det er f... hot og sødt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lesbisk - nix. Mener du lesbisk show? Ellers forstår jeg ikke dit spørgsmål.

Sprøjteorgasme - jo det er sket, men thaimiljøet er lidt specielt når det kommer til de helt intime ydelser, såe det skal man nok ikke offentliggøre. Men du kan jo forsøge dig frem, når du har etableret et tæt kontakt til en bestemt thaipige. Uden den tætte kontakt, oplever du nok ikke de helt store rejser ind i nydelsens univers. Sprøjteorgasmer er der da en del søde danske piger der yder. I Jydelandet har jeg prøvet Sanne, og det kan jeg klart anbefale dig at prøve. Det er f... hot og sødt.

Jeg har oplevet sprøjteorgasme, når jeg er kommet hos den samme 2-3 gange - men det er absolut IKKE ret mange gange i løbet af de mange år, som jeg har fået thai-massage :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...