Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
Pepsimax 75 skrev, for 37 minutter siden:

Hej folkens nogen der har besøgt hende her https://annoncelight.dk/showad/255008 eller måske et link til hendes andmeddelser???

Jep. Sød pige med fine ydelser. Slank og velformet, silibarm. Blow tæt på top karakter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan se at annoncen har været benyttet af andre piger, eller er det den samme som bare har skiftet navn???

Vil i fortælle lidt flere detaljer om pigen og hvordan om der er diskret indgang Kan se det er oppe omkring Lyngs egnen (Struer/Hurup Thy).

Er da utrolig fristet til at besøge hende og kan se Ava, som var i Vejle, måske også er på adressen hende har jeg også længe gerne ville prøve.

SEXY AVA

Amy

En skam de ikke skriver om de tilbyder en trekant, det kunne nok få de fleste til at tage en længere omvej til  :P

Skal nok selv komme med en kort beretning hvis jeg når at besøge dem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun tilbyder 3 kant for da jeg var på besøg kom der en lille thai dame men ikke Ava 

Snakkede lige med dem efter bad spurgte om de skulle bo der begge 2 men hun var kun på besøg fordi de havde en kunne der ville have en 3 kant 

Rimelig diskret i selve byen er der måske 15 huse og det er den sidste hus på vejen og du kan køre helt op til døren så 3 SEK så er du inde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pepsimax 75 skrev, for 22 timer siden:

Hun tilbyder 3 kant for da jeg var på besøg kom der en lille thai dame men ikke Ava 

Snakkede lige med dem efter bad spurgte om de skulle bo der begge 2 men hun var kun på besøg fordi de havde en kunne der ville have en 3 kant 

Rimelig diskret i selve byen er der måske 15 huse og det er den sidste hus på vejen og du kan køre helt op til døren så 3 SEK så er du inde 

Tak Pepsimax 75 for info

Del dette indlæg

Link til indlæg
traveren skrev, den 3.7.2022 at 17:11:

Kan se at annoncen har været benyttet af andre piger, eller er det den samme som bare har skiftet navn???

Vil i fortælle lidt flere detaljer om pigen og hvordan om der er diskret indgang Kan se det er oppe omkring Lyngs egnen (Struer/Hurup Thy).

Er da utrolig fristet til at besøge hende og kan se Ava, som var i Vejle, måske også er på adressen hende har jeg også længe gerne ville prøve.

SEXY AVA

Amy

En skam de ikke skriver om de tilbyder en trekant, det kunne nok få de fleste til at tage en længere omvej til  :P

Skal nok selv komme med en kort beretning hvis jeg når at besøge dem ;)

det er i byen Lyngs 

Redigeret af Jacn1989

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...