Pepsimax 75 79 Skrevet 2. Juli, 2022 Hej folkens nogen der har besøgt hende her https://annoncelight.dk/showad/255008 eller måske et link til hendes andmeddelser??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Juli, 2022 Pepsimax 75 skrev, for 37 minutter siden: Hej folkens nogen der har besøgt hende her https://annoncelight.dk/showad/255008 eller måske et link til hendes andmeddelser??? Jep. Sød pige med fine ydelser. Slank og velformet, silibarm. Blow tæt på top karakter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 79 Skrevet 2. Juli, 2022 Ja hun er utrolig sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
traveren 63 Skrevet 3. Juli, 2022 Kan se at annoncen har været benyttet af andre piger, eller er det den samme som bare har skiftet navn??? Vil i fortælle lidt flere detaljer om pigen og hvordan om der er diskret indgang Kan se det er oppe omkring Lyngs egnen (Struer/Hurup Thy). Er da utrolig fristet til at besøge hende og kan se Ava, som var i Vejle, måske også er på adressen hende har jeg også længe gerne ville prøve. SEXY AVA Amy En skam de ikke skriver om de tilbyder en trekant, det kunne nok få de fleste til at tage en længere omvej til Skal nok selv komme med en kort beretning hvis jeg når at besøge dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 79 Skrevet 3. Juli, 2022 Hun tilbyder 3 kant for da jeg var på besøg kom der en lille thai dame men ikke Ava Snakkede lige med dem efter bad spurgte om de skulle bo der begge 2 men hun var kun på besøg fordi de havde en kunne der ville have en 3 kant Rimelig diskret i selve byen er der måske 15 huse og det er den sidste hus på vejen og du kan køre helt op til døren så 3 SEK så er du inde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
traveren 63 Skrevet 4. Juli, 2022 Pepsimax 75 skrev, for 22 timer siden: Hun tilbyder 3 kant for da jeg var på besøg kom der en lille thai dame men ikke Ava Snakkede lige med dem efter bad spurgte om de skulle bo der begge 2 men hun var kun på besøg fordi de havde en kunne der ville have en 3 kant Rimelig diskret i selve byen er der måske 15 huse og det er den sidste hus på vejen og du kan køre helt op til døren så 3 SEK så er du inde Tak Pepsimax 75 for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 122 Skrevet 22. Juli, 2022 (edited) traveren skrev, den 3.7.2022 at 17:11: Kan se at annoncen har været benyttet af andre piger, eller er det den samme som bare har skiftet navn??? Vil i fortælle lidt flere detaljer om pigen og hvordan om der er diskret indgang Kan se det er oppe omkring Lyngs egnen (Struer/Hurup Thy). Er da utrolig fristet til at besøge hende og kan se Ava, som var i Vejle, måske også er på adressen hende har jeg også længe gerne ville prøve. SEXY AVA Amy En skam de ikke skriver om de tilbyder en trekant, det kunne nok få de fleste til at tage en længere omvej til Skal nok selv komme med en kort beretning hvis jeg når at besøge dem det er i byen Lyngs Redigeret 22. Juli, 2022 af Jacn1989 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thistedfyr 0 Skrevet 27. Juli, 2022 Hvad er hendes pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 122 Skrevet 27. Juli, 2022 Thistedfyr skrev, for 3 timer siden: Hvad er hendes pris Tror det var 800 eller 1000 for 30 min jeg gav sidste jeg var der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg