Hop til indhold

Håber hun er ægte

Featured Replies

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 18 minutter siden:

Det gør jeg også....

Det gør jeg også..

( Skal vi se hvor mange der er med på det, haha)

Skrevet
Kalxzx skrev, for 2 timer siden:

Så det tyder ikke på, hun er ægte? :( 

Når et billede figurerer på Twitter, så er det som regel fordi, at en prostitueret låner billeder fra en Twitter profil og ikke omvendt. Så ja, alt tyder på, at det ikke er pigen på billedet du møder. 

Skrevet

Der står, at hun er valideret. Jeg kunne i hvert fald ikke finde hendes første foto på nettet.  @Jb007 kan da bare lave en aftale med hende, og gå igen hvis det er en anden mørk kvinde han bliver mødt af i døren.

Skrevet
TheGreatGatsby skrev, for 1 time siden:

Der står, at hun er valideret. Jeg kunne i hvert fald ikke finde hendes første foto på nettet.  @Jb007 kan da bare lave en aftale med hende, og gå igen hvis det er en anden mørk kvinde han bliver mødt af i døren.

Du har ret det gør jeg

Skrevet

Jb007 skrev, for 2 timer siden:

Du har ret det gør jeg

Hatten af hvis hun er ægte - så får du da i hvert fald en ordentlig én på opleveren med den numse dér :-) 

Skrevet
Jb007 skrev, den 2.7.2022 at 19:53:

Du har ret det gør jeg

Venter spændt :D

Skrevet

Har nogen haft kontakt med hende? Annoncens udformning indgyder ikke ligefrem en stor tiltro til dens ægthed...:lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.