HGW 63 Skrevet 2. Juli, 2022 Laver en aftale med hende og så flyttes dialogen over på snap. 2 minutter efter kan hun ikke huske aftale og kan ikke på det tidspunkt. Hun sender et snap og jeg vil vove den påstand, at det ikke er samme pige, som på billederne. Det underlige bliver så, at et par dage efter, svarer hun beskeden på sugardaters, men nu med en helt anden historie om hvorfor hun ikke kan. Jeg er meget forvirret og tænker ikke det er seriøst. https://sugardaters.com/da/profile/yDW6rPVGWe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 2. Juli, 2022 hun er ret speciel, hun bor nok i Helsingør, det sagde profilen før Hun skrev kl 1 om natten om jeg havde lyst til at komme på besøg ? ret impulsiv, lever om natten , hm diagnose, nok ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HGW 63 Skrevet 2. Juli, 2022 Det er Helsingør, men skrivet Hornbæk på SD. Derfor skrev jeg Hornbæk her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AK8K 63 Skrevet 31. Juli, 2022 daddyo skrev, den 2.7.2022 at 10:56: hun er ret speciel, hun bor nok i Helsingør, det sagde profilen før Hun skrev kl 1 om natten om jeg havde lyst til at komme på besøg ? ret impulsiv, lever om natten , hm diagnose, nok ja Vildt nok. Hvordan kom du lige frem til, at hun har en diagnose ud fra det? Hvornår på dagen læste du hendes besked? Hvornår på dagen skal man leve for at være diagnose-fri? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 22. August, 2022 Hun er ustabil at skrive med det er rigtigt. Men ikke underligt hun kan rode rundt i det. Piger som hende bliver bombet med beskeder. Er der nogen der har mødt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 346 Skrevet 23. August, 2022 MikkelRæv64 skrev, den 22.8.2022 at 09:29: Hun er ustabil at skrive med det er rigtigt. Men ikke underligt hun kan rode rundt i det. Piger som hende bliver bombet med beskeder. Er der nogen der har mødt hende? Ja, jeg har set indbakken hos en pige med hendes 'niveau' (pæn pige). Det er et fuldtidsjob at følge med. Man skal have en strategi, som går ud på at kun svare udvalgte, tror jeg. Jeg er enig. Hun kludrer godt rundt i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 23. August, 2022 Jeg ville springe på hende hvis jeg får muligheden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 12. Marts, 2023 Har noget mødt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big77 2 Skrevet 13. Marts, 2023 Jeg har mødt hende og hun er en sød pige nede på jorden . Meget petit , blow er øko og sex med . Det er ikke hende på billederne . Men er bestemt en attraktiv ung pige sidst i 20’erne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1286 Skrevet 16. Marts, 2023 Big77 skrev, den 13.3.2023 at 09:19: Jeg har mødt hende og hun er en sød pige nede på jorden . Meget petit , blow er øko og sex med . Det er ikke hende på billederne . Men er bestemt en attraktiv ung pige sidst i 20’erne Tak. Kan du sige noget om størrelsen på hende bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 346 Skrevet 18. Marts, 2023 Gammel rotte skrev, den 16.3.2023 at 17:27: Tak. Kan du sige noget om størrelsen på hende bryster? De er en lille fin A 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big77 2 Skrevet 18. Marts, 2023 Gammel rotte skrev, den 16.3.2023 at 17:27: Tak. Kan du sige noget om størrelsen på hende bryster? A 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg