Hop til indhold
HGW

XXJamilaa, 28, Hornbæk

Recommended Posts

Laver en aftale med hende og så flyttes dialogen over på snap. 2 minutter efter kan hun ikke huske aftale og kan ikke på det tidspunkt. Hun sender et snap og jeg vil vove den påstand, at det ikke er samme pige, som på billederne.

Det underlige bliver så, at et par dage efter, svarer hun beskeden på sugardaters, men nu med en helt anden historie om hvorfor hun ikke kan. Jeg er meget forvirret og tænker ikke det er seriøst.

https://sugardaters.com/da/profile/yDW6rPVGWe

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

hun er ret speciel, hun bor nok i Helsingør, det sagde profilen før
Hun skrev kl 1 om natten om jeg havde lyst til at komme på besøg ? ret impulsiv, lever om natten , hm diagnose, nok ja 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 2.7.2022 at 10:56:

hun er ret speciel, hun bor nok i Helsingør, det sagde profilen før
Hun skrev kl 1 om natten om jeg havde lyst til at komme på besøg ? ret impulsiv, lever om natten , hm diagnose, nok ja 

Vildt nok. Hvordan kom du lige frem til, at hun har en diagnose ud fra det? Hvornår på dagen læste du hendes besked? Hvornår på dagen skal man leve for at være diagnose-fri?

 :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, den 22.8.2022 at 09:29:

Hun er ustabil at skrive med det er rigtigt. 

Men ikke underligt hun kan rode rundt i det. Piger som hende bliver bombet med beskeder. 

Er der nogen der har mødt hende? 

Ja, jeg har set indbakken hos en pige med hendes 'niveau' (pæn pige).

Det er et fuldtidsjob at følge med. Man skal have en strategi, som går ud på at kun svare udvalgte, tror jeg.

Jeg er enig. Hun kludrer godt rundt i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende og hun er en sød pige nede på jorden . Meget petit , blow er øko og sex med . Det er ikke hende på billederne . Men er bestemt en attraktiv ung pige sidst i 20’erne 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big77 skrev, den 13.3.2023 at 09:19:

Jeg har mødt hende og hun er en sød pige nede på jorden . Meget petit , blow er øko og sex med . Det er ikke hende på billederne . Men er bestemt en attraktiv ung pige sidst i 20’erne 

 

Tak. Kan du sige noget om størrelsen på hende bryster?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...