Hop til indhold
yahcum

Først gang ved Lady Cherie

Recommended Posts

Det er var dejligt at blive lagt i bondage og side hjælpeløs og vente på at møde dig igen iført lækkert læder.

Din lædermaske var af en fantastisk kvalitet, og den bedste jeg endnu har prøvet.

Jeg var lidt skræmt i starten, da jeg frygtede stor afstraffelse, hvis jeg svarede igen for meget eller udtalte mig når jeg ikke blev talt til, eller udtalte mig forkert til Ladyen, men det var bare tid der skulle til og lære af sine fejl.

Facesitting havde jeg aldrig prøvet før, det var virkelig godt, da jeg er vild med tvang.

Det var lidt ævligt at jeg kom så hurtigt, jeg plejer at kunne en tredje omgang efter en lille pause, men fantastisk at opnå en dobbelt orgasme.

Et eller andet i mig prøver næsten altid at vælge stop og tak for iaften så snart bondagen er løsnet, når jeg tænker over det vil jeg egentlig heller forsætte for at blive helt udmattet, da den følelse er meget bedre.

Det var rart at slutte af med en fanta og en snak.

Turen hjem var ikke særlig lang da jeg kunne tænke tilbage på hvor godt det var gået igen og igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

:mrgreen: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

:mrgreen::lol:

ÅE, hvorfor disse smileys til to anmeldelser pludselig :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaa det tænker jeg også på. Den "lugter" af at være "plantet" ... de bliver altså ikke klogere !!! :( :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ejjjjjj helt ærligt. Hvorfor skal i altid være så mistænkelige. Har i aldrig overvejet at når en pige anmeldes så giver sommetider mod til at andre kommer på banen.

Syntes ofte vi ser herinde at de forskellige piger dukker op i perioder. Hvor først en bruger kommer på banen også kommer flere til. Jeg selv har været en af dem. Ladyen har efterhånden været på banen i så mange år at der vist er skrevet tilpas mange anmeldelser om fruen til at hun har noget som helst behov for at "plante" anmeldelser.

(Ja sorry lady Cherie at jeg blander mig i din anmeldelse)

Del dette indlæg


Link til indlæg

man undrer sig over at det STADIGT ikke er lykkedes for Admin at trænge igennem med det simple og helt nødvendige enkle budskab. Fortæl Admin/moderator/Organizer om jeres mistanker istedet for at skræmme eventuelle nye skribenter væk. Det må jo være fordi det ingen konsekvenser har

Og denne gang kan man sagtens statuere et eksempel eller to....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

ÅE, hvorfor disse smileys til to anmeldelser pludselig :?:

Fordi jeg synes det er så teenage agtigt med den synes om knap. Selv om jeg da har brugt den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu i sgu stoppe, ofte når en ny bruger skriver en beretning om et besøg her inde, bliver der stillet spørgsmåltegn ved om anmeldelsen nu er plantet eller flask. Hvis i har en mistanke om at en anmeldelse er falsk, så kan i trykke anmeld indlæg og så kigger vi på om der er noget mistænkeligt ved anmeldelsen!

Når nye brugere ser hvad for en velkomst andre nye brugere får her inde, med mistænkeliggørelsen om deres indlæg er plantet eller falsk. Giver det dem nok ikke den store lyst til at dele deres egne oplevelser herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er åbenbart nogle der pr. automatik har noget imod Cherie. Så vidt jeg ved, har hun rigtig mange positive anmeldelser. Det fik mig til selv at booke tid hos hende. Desværre blev jeg forhindret og måtte melde afbud. Jeg håber, at jeg snart får mulighed for at besøge hende. Når det er lykkedes mig, vender jeg tilbage med en anmeldelse - og håber, at den ikke bliver urimeligt behandlet af notorisk negative mennesker, der ynder at fremkomme med påstande, de aldrig dokumenterer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy

Hej med jer

Jeg har været på besøg ved Cherie, det er længe siden, meget længe siden, og nu der er så mange som har anmeldt hende synes jeg ikke det behøves, men så snart jeg får tid kommer der en herfra, og det er ikke fake, eller plantet.

kh Servicesboy

----

Tjaa det tænker jeg også på. Den "lugter" af at være "plantet" ... de bliver altså ikke klogere !!! :(:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tjaa det tænker jeg også på. Den "lugter" af at være "plantet" ... de bliver altså ikke klogere !!! :(:(

Tåbe!! Cherie har sguda ikke brug for plantede anmeldelser! Hun har været i gamet en del år, og har fået et hav af anmendelser, der alle uden undtagelse (så vidt jeg husker) er enten positive eller meget positive. Desuden er hun både alt for klog og alt for stolt til at benytte sig af noget så amatøragtigt som plantede anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tåbe!! Cherie har sguda ikke brug for plantede anmeldelser! Hun har været i gamet en del år, og har fået et hav af anmendelser, der alle uden undtagelse (så vidt jeg husker) er enten positive eller meget positive. Desuden er hun både alt for klog og alt for stolt til at benytte sig af noget så amatøragtigt som plantede anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...