Hop til indhold
Oldtimer

Sofiepigen - Valbypigerne

Recommended Posts

I denne varme tid søger jeg gerne skyggefulde steder med interessante kvinder uden altfor meget tøj på. Jeg har aldrig været hos Valbypigerne før og jeg syntes Sofiepigen lød interessant.

Efter lidt problemer med at finde P-plads, kom jeg til døren i kælderen på Vigerslevvej. Et grønt skilt med teksten "Ledig" antydede, at jeg kunne være heldig. Sørme ja, Sofiepigen lukkede op og inviterede mig indenfor. Hun var kun iført et håndklæde, da hun lige kom fra badet. Det lovede jo godt. Tog selv et bad og Sofiepigen måtte have frosset i ventetiden, ihvertfald havde hun iført sig en sort bodystocking, model spindelvævstynd.

Selve akten indeholdt en masse fransk til mig, hvilket hun mestrer ganske fint, noget cowgirl og afslutning i missionær. Herefter var der idømt cuddling, det gør hun også fint. Jeg så ikke på uret, men da vi rejste os og tog tøj på følte jeg ikke, at hun havde snydt med tiden.

Sofiepigen er en voksen pige, dejligt slank, nydelige bryster, passende til figur og alder, superlange ben, nydelig dusk og en dejlig lille popo. Billederne er hende.

Kommer jeg igen, ja se det vil jeg da ikke udelukke.

Anbefaling: Er du til voksne kvinder, så kom afsted, er du til ungpigekød, så find en anden

Link:

http://www.valbypigerne.dk/sofiepigen

Venligst OT (der er ret horny i varmen)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, den 30.6.2022 at 20:36:

I denne varme tid søger jeg gerne skyggefulde steder med interessante kvinder uden altfor meget tøj på. Jeg har aldrig været hos Valbypigerne før og jeg syntes Sofiepigen lød interessant.

Efter lidt problemer med at finde P-plads, kom jeg til døren i kælderen på Vigerslevvej. Et grønt skilt med teksten "Ledig" antydede, at jeg kunne være heldig. Sørme ja, Sofiepigen lukkede op og inviterede mig indenfor. Hun var kun iført et håndklæde, da hun lige kom fra badet. Det lovede jo godt. Tog selv et bad og Sofiepigen måtte have frosset i ventetiden, ihvertfald havde hun iført sig en sort bodystocking, model spindelvævstynd.

Selve akten indeholdt en masse fransk til mig, hvilket hun mestrer ganske fint, noget cowgirl og afslutning i missionær. Herefter var der idømt cuddling, det gør hun også fint. Jeg så ikke på uret, men da vi rejste os og tog tøj på følte jeg ikke, at hun havde snydt med tiden.

Sofiepigen er en voksen pige, dejligt slank, nydelige bryster, passende til figur og alder, superlange ben, nydelig dusk og en dejlig lille popo. Billederne er hende.

Kommer jeg igen, ja se det vil jeg da ikke udelukke.

Anbefaling: Er du til voksne kvinder, så kom afsted, er du til ungpigekød, så find en anden

Link:

http://www.valbypigerne.dk/sofiepigen

Venligst OT (der er ret horny i varmen)

Lyder meget godt . Er sofiepigen Dansk ? Ved du noget om øjenfarve? Og evt. Hvem hun ligner ? Mvh Doggyman 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doggyman skrev, for 2 timer siden:

Lyder meget godt . Er sofiepigen Dansk ? Ved du noget om øjenfarve? Og evt. Hvem hun ligner ? Mvh Doggyman 

Ja hun er dansk, øjenfarven er desværre gledet ud af min hykommelse og jeg synes mest hun ligner sig selv. Du skal besøge og kneppe hende fordi hun er sig selv og ikke fordi hun ligner en af dine drømmepiger. Kom afsted og nyd hende. Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, den 30.6.2022 at 20:36:

nydelig dusk

Bed lige mærke til denne bemærkning. Jeg synes det er noget af det mest sexede, ved godt det deler vandene. Snakker vi en helt naturlig busk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielst skrev, for 9 timer siden:

Bed lige mærke til denne bemærkning. Jeg synes det er noget af det mest sexede, ved godt det deler vandene. Snakker vi en helt naturlig busk?

Husker den som, tilpasset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...