Hop til indhold

Thaimassage Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg har brug for hjælp. Jeg er i Århus indtil fredag og vil meget have thaimassage med afslutning. Problemet er bare at jeg først kan fra kl. 21.00. Har været lidt rundt i aften men har ikke kunne finde et sted som er åbent. Nogle herinde som kender til steder efter 21.00

Skrevet

Jeg har brug for hjælp. Jeg er i Århus indtil fredag og vil meget have thaimassage med afslutning. Problemet er bare at jeg først kan fra kl. 21.00. Har været lidt rundt i aften men har ikke kunne finde et sted som er åbent. Nogle herinde som kender til steder efter 21.00

Jeg kender ikke steder er sent åben. Måske Dejlina, Siam, Chaba og Chao Prayamos. De er såen mere sent åben steder end egentlige massage steder med lidt ekstra på menuen :P

Flyt din efterlysning over i thai efterlysningsforum. Så er der større chance for at få svar - og post så en anmeldelse af dit besøg her i dette forum :D

Skrevet

Silkeborgvej 120 i kælderen for enden af blokken. Der bliver du mødt af menukortet ved ankomst.

God tur 8000

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.