Hop til indhold
Stenbukken4700

Pas på derude .. ikke alle piger har rent mel i posen ..

Recommended Posts

HELE KREDSEN: Pas på afpresningsfælder

Politiet har flere gange oplevet, at bekymrede borgere har henvendt sig efter nogle uheldige oplevelser med massagebestillinger. Senest har en mand bestilt massage via en annonce, som han havde fundet på nettet. Men han fortrød senere sin bestilling, fordi han frygtede, at der var noget lusk bag. Han fik nemlig en besked om, at han skulle møde massagepigens chef først og give ham pengene. Det afviste han og aflyste sin bestilling. Men svaret retur var, at han nu skyldte 5.000 kr. for for sent afbud og tabt arbejdsfortjeneste, og derudover kom der et gebyr på 500 kr. om dagen, indtil bøden var betalt. Samtidig truede de med at kontakte mandens samlever, børn og arbejdsplads. Manden gjorde heldigvis det helt rigtige: betalte ikke og kontaktede politiet. Pas på disse fælder og tænk dig om en ekstra gang før du bestiller en ydelse, hvor du ikke er sikker på, hvem der er i den anden ende.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

De glemmer at skrive Kildehenvisning, da du har copypastet. I øvrigt, er der allerede et indlæg fra tidligere i dag.

Det er også sket mange andre steder i dk

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
cockycockysuckysucky2 skrev, for 2 timer siden:

Bagmændene bliver skrappere og skrappere! Pas på at bestille tid hos alle udenlandske piger, siger det af egen personlig erfaring med “pimps”.

Hvad er det lige der får dig til at tro at der er tale om udenlandske piger? I den aktuelle sag står der intet i aviserne om hvorvidt der er tale om en dansk eller udenlandsk pige. Men du har måske andre kilder.

De fleste sager der har været med afpresning af kunder i bordel miljøet de sidste par år har været med danske piger og bagmænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/346528

Det er den her annonce. Jeg fik samme besked, da jeg ville lave en aftale. Men jeg har heldigvis en bolle tlf med et taletidskort. 

Annoncen har i øvrigt i snart en måned reklameret med "kun idag". 

Det virker også lidt for godt til at være sandt. En lækker dansk 22 årig pige som er frisk på alt og til næsten ingen penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 17 timer siden:

Hvad er det lige der får dig til at tro at der er tale om udenlandske piger? I den aktuelle sag står der intet i aviserne om hvorvidt der er tale om en dansk eller udenlandsk pige. Men du har måske andre kilder.

De fleste sager der har været med afpresning af kunder i bordel miljøet de sidste par år har været med danske piger og bagmænd.

Jeg siger udenlandske piger fordi LANGT de fleste har bagmænd hvor det er langt færre af de danske piger som har bagmænd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
cockycockysuckysucky2 skrev, for 20 timer siden:

Jeg siger udenlandske piger fordi LANGT de fleste har bagmænd hvor det er langt færre af de danske piger som har bagmænd

Tror ikke du skal tænke så meget over udenlandske piger med bagmænd i den her kontekst. Det er ikke dem der snyder her. De har jo en pige, der tjener pengene. 
 

Nej, det er de mænd/kvinder der ikke har en pige at sælge, men skriver de har/er en, som snyder. Det er jo deres eneste måde at tjene pengene på. 
 

Når så kunderne skriver, så får svindlerne, så mange oplysninger ud af kunden som muligt. De vurderer ud fra det de får om de kan identificere kunden så meget, at de kan afpresse ham mod ikke at fortælle hans naboer, arbejdsgiver, kone m.v. hvad han går og laver. 
 

Det er dem du skal passe på!

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 4 timer siden:

Tror ikke du skal tænke så meget over udenlandske piger med bagmænd i den her kontekst. Det er ikke dem der snyder her. De har jo en pige, der tjener pengene. 
 

Nej, det er de mænd/kvinder der ikke har en pige at sælge, men skriver de har/er en, som snyder. Det er jo deres eneste måde at tjene pengene på. 
 

Når så kunderne skriver, så får svindlerne, så mange oplysninger ud af kunden som muligt. De vurderer ud fra det de får om de kan identificere kunden så meget, at de kan afpresse ham mod ikke at fortælle hans naboer, arbejdsgiver, kone m.v. hvad han går og laver. 
 

Det er dem du skal passe på!

Det har du ret i, jeg har selv været i en sådan situation, men jeg klaret den selv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...