Hop til indhold
Stenbukken4700

Pas på der ude ... ikke alle piger har rent mel i posen ..

Recommended Posts

HELE KREDSEN: Pas på afpresningsfælder

Politiet har flere gange oplevet, at bekymrede borgere har henvendt sig efter nogle uheldige oplevelser med massagebestillinger. Senest har en mand bestilt massage via en annonce, som han havde fundet på nettet. Men han fortrød senere sin bestilling, fordi han frygtede, at der var noget lusk bag. Han fik nemlig en besked om, at han skulle møde massagepigens chef først og give ham pengene. Det afviste han og aflyste sin bestilling. Men svaret retur var, at han nu skyldte 5.000 kr. for for sent afbud og tabt arbejdsfortjeneste, og derudover kom der et gebyr på 500 kr. om dagen, indtil bøden var betalt. Samtidig truede de med at kontakte mandens samlever, børn og arbejdsplads. Manden gjorde heldigvis det helt rigtige: betalte ikke og kontaktede politiet. Pas på disse fælder og tænk dig om en ekstra gang før du bestiller en ydelse, hvor du ikke er sikker på, hvem der er i den anden ende.   , det er sket på Sjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Stenbuk

Du er rimelig skarp på Dummebøderne :

"Men svaret retur var, at han nu skyldte 5.000 kr. for for sent afbud og tabt arbejdsfortjeneste, og derudover kom der et gebyr på 500 kr. om dagen, indtil bøden var betalt. Samtidig truede de med at kontakte mandens samlever, børn og arbejdsplads"

Men så er du måske også blevet gjort bekendt med annoncen som der blev svaret på?

Den kunne være nyttig såfremt den stadig eksisterer

 

Redigeret af Huntman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and

Jeg har prøvet noget lignende via annonce light. Men jeg skrev bare de skulle ringe til mig på mit privat nummer for en løsning og så gav jeg dem nummeret på Københavns Politi, Station Bellahøj. Så hørte jeg ikke mere :)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør
Anders-and skrev, for 3 timer siden:

Jeg har prøvet noget lignende via annonce light. Men jeg skrev bare de skulle ringe til mig på mit privat nummer for en løsning og så gav jeg dem nummeret på Københavns Politi, Station Bellahøj. Så hørte jeg ikke mere :)) 

Smart :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er endnu en god grund til altid at bruge en "bollo-fon" til korrespondance med pigerne. 

Altså en Nr. 2 telefon med et taletidskort, så man er anonym. 

Pigerne kan stadig se hvem der ringer, og gemme notater om kunden efter et vellykket besøg. Man bruger samme telefon ved næste besøg, men ens navn og adresse forbliver anonym. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...