Hop til indhold
SirK

Afpresning af gæster i slagelse.

Recommended Posts

Guest Pophair

De har huseret over hele landet og er IKKE en massageklinik. 

Metoden er også beskrevet herinde flere gange.

Vedkommende har sikkert historien herfra, eller er måske ham der har prøvet det. Virker som et rimeligt useriøst news feed, spammet med reklamer

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 52 minutter siden:

De har huseret over hele landet og er IKKE en massageklinik. 

Metoden er også beskrevet herinde flere gange.

Vedkommende har sikkert historien herfra, eller er måske ham der har prøvet det. Virker som et rimeligt useriøst news feed, spammet med reklamer

 

 

Det var sgu da et underligt svar med beskyldninger som er total ubegrundet, Jeg så dette på det link som jeg har vedhæftet som er dateret 30-juni på Slagelse.news og nej jeg har ikke set dette før??. , så stop lige piben en og brug en ordentlig tone 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
SirK skrev, for 11 minutter siden:

Det var sgu da et underligt svar med beskyldninger som er total ubegrundet, Jeg så dette på det link som jeg har vedhæftet som er dateret 30-juni på Slagelse.news og nej jeg har ikke set dette før??. , så stop lige piben en og brug en ordentlig tone 

Helt enig, dum med dum på var det svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
SirK skrev, for 42 minutter siden:

Det var sgu da et underligt svar med beskyldninger som er total ubegrundet, Jeg så dette på det link som jeg har vedhæftet som er dateret 30-juni på Slagelse.news og nej jeg har ikke set dette før??. , så stop lige piben en og brug en ordentlig tone 

Forstår ikke hvad du mener? Hvor er beskyldninger?

Det er jo ikke dig jeg skriver om, men ham der har newsfeeded, som i øvrigt er på højde med 

"Den korte avis" dvs uden antydning af andet end "hearsay".

Desuden er det useriøs at skrive "massageklinik" og bynavn. Det er personer der ikke har noget fast sted. Ved at skrive massageklinik, rammer de faste steder i Slagelse og det er vel ikke meningen ?

Hvis det var dig jeg mente, havde jeg skrevet "dig".

Mht. tone, skal du lige styre dig selv, mit indlæg er i en pæn tone. 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...