SirK 207 Skrevet 30. Juni, 2022 Så denne skrivelse ang massageklinik i slagelse . Se Link https://www.slagelse.info/zand-artikel/nationalt/pas-paa-afpresning-fra-massageklinikken/?fbclid=IwAR3t89WixcGxOTr4iYmmp9bIdTWPFWoiT5m-3sDPEwqx0slqCQ4NjN07gO4#gsc.tab=0 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 30. Juni, 2022 (edited) De har huseret over hele landet og er IKKE en massageklinik. Metoden er også beskrevet herinde flere gange. Vedkommende har sikkert historien herfra, eller er måske ham der har prøvet det. Virker som et rimeligt useriøst news feed, spammet med reklamer Redigeret 30. Juni, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirK 207 Skrevet 30. Juni, 2022 Pophair skrev, for 52 minutter siden: De har huseret over hele landet og er IKKE en massageklinik. Metoden er også beskrevet herinde flere gange. Vedkommende har sikkert historien herfra, eller er måske ham der har prøvet det. Virker som et rimeligt useriøst news feed, spammet med reklamer Det var sgu da et underligt svar med beskyldninger som er total ubegrundet, Jeg så dette på det link som jeg har vedhæftet som er dateret 30-juni på Slagelse.news og nej jeg har ikke set dette før??. , så stop lige piben en og brug en ordentlig tone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 30. Juni, 2022 SirK skrev, for 11 minutter siden: Det var sgu da et underligt svar med beskyldninger som er total ubegrundet, Jeg så dette på det link som jeg har vedhæftet som er dateret 30-juni på Slagelse.news og nej jeg har ikke set dette før??. , så stop lige piben en og brug en ordentlig tone Helt enig, dum med dum på var det svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 30. Juni, 2022 (edited) SirK skrev, for 42 minutter siden: Det var sgu da et underligt svar med beskyldninger som er total ubegrundet, Jeg så dette på det link som jeg har vedhæftet som er dateret 30-juni på Slagelse.news og nej jeg har ikke set dette før??. , så stop lige piben en og brug en ordentlig tone Forstår ikke hvad du mener? Hvor er beskyldninger? Det er jo ikke dig jeg skriver om, men ham der har newsfeeded, som i øvrigt er på højde med "Den korte avis" dvs uden antydning af andet end "hearsay". Desuden er det useriøs at skrive "massageklinik" og bynavn. Det er personer der ikke har noget fast sted. Ved at skrive massageklinik, rammer de faste steder i Slagelse og det er vel ikke meningen ? Hvis det var dig jeg mente, havde jeg skrevet "dig". Mht. tone, skal du lige styre dig selv, mit indlæg er i en pæn tone. Redigeret 30. Juni, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 1. Juli, 2022 https://ekstrabladet.dk/krimi/politi-pas-paa-afpresningsfaelder/9321676 så er ekstrabladet også ude med en advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg