Hop til indhold

Bedste sted pt. i København syd/vestegnen ?

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle

Skal på tur I morgen men hvor, det er længe siden 505 har jeg tit besøgt, men syntes at servicen er nedadgående. Nogen der har erfaringer fra Greve / Hundige Gl. Køgelandevej ?

Heto

Skrevet

Hej

Jeg kan klart anbefale Jip hos Malai Thaimassage i Greve: http://massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=17756

Jip har en guddommelig krop, et kønt ansigt, giver god massage og så har jeg kun oplevet hende som sød og smilende.

Indgangen er måske ikke den mest diskrete, men hvis du ikke er fra området betyder det vel ikke det store.

Mvh

DrThai

Skrevet

Hej Alle

Skal på tur I morgen men hvor, det er længe siden 505 har jeg tit besøgt, men syntes at servicen er nedadgående. Nogen der har erfaringer fra Greve / Hundige Gl. Køgelandevej ?

Heto

Ellers er der Scandinavian på Hvidovrevej 80. Det er et super stort og flot sted med masser af søde pige også. Og de ved 200% hvad go service det er.

Skrevet

Hej

Jeg kan klart anbefale Jip hos Malai Thaimassage i Greve: http://massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=17756

Jip har en guddommelig krop, et kønt ansigt, giver god massage og så har jeg kun oplevet hende som sød og smilende.

Indgangen er måske ikke den mest diskrete, men hvis du ikke er fra området betyder det vel ikke det store.

Mvh

DrThai

DrThai >>> Er det Jip på billederne? Har hun ægte bryster?

Skrevet

Ja - i øjeblikket er det kun Jip på alle billederne.

Jeg tror næppe, at hendes bryster er ægte, men det er ikke hårde silicone-bryster. De er rimelig bløde og dejlige ;)

DrThai

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja - i øjeblikket er det kun Jip på alle billederne.

Jeg tror næppe, at hendes bryster er ægte, men det er ikke hårde silicone-bryster. De er rimelig bløde og dejlige ;)

DrThai

Hvad koster massagen hos hende..?

- og er det incl afslutning, eller skal den forhandles..?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.