Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Jeg besøgte Sine i Søborg til en massage for noget der minder om et år siden og hun sagde at hun ville stoppe med at annoncere, og kun tage imod sine faste kunder. Jeg fik hendes telefon nummer og var velkommen igen. Mit problem er dog at jeg fornyeligt har mistet det nummer og kan simpelthen ikke finde det. Så håber på at der er nogle herinde som kender hende og muligvis kan hjælpe mig. Hun kalder sig Sine, er dansk og tilbyder massage (sidst jeg så hende var det privat og i Søborg)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Jeg ved ikke hvordan andre har det, men jeg ville aldrig udlevere et nummer som vedkommende ikke annoncer offentligt med. Det er simpelthen umuligt at vide om hun ønsker at du får hendes nummer eller ej.

(Ikke at jeg har hendes nummer)

Mvh 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske det var en mulighed at hjælpe ved du er villig til at du sender dit nummer til en som kan give det videre til Sine med lidt info om dig. 

Hvis der er en herinde som kan og vil hjælpe med det.

Selv ville jeg heller ikke udlevere et nummer på nogen, som jeg her fået i fortrolighed. 

Held og lykke!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med jer, ville heller ikke have at der nogen som bare skal oplyse hendes nummer. Men hvis der er nogle som enten havde en god ide til hvordan man kan løse mit problem bedst muligt eller måske kendte hende og så kunne PB mig og så finde ud af det den vej. Tak for jeres input, jeg sender gerne mit nummer osv. den anden vej til en der kan hjælpe mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør
BrandmandSam skrev, for 6 timer siden:

Måske det var en mulighed at hjælpe ved du er villig til at du sender dit nummer til en som kan give det videre til Sine med lidt info om dig. 

Hvis der er en herinde som kan og vil hjælpe med det.

Selv ville jeg heller ikke udlevere et nummer på nogen, som jeg her fået i fortrolighed. 

Held og lykke!

Smart løsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...