Hop til indhold

Recommended Posts

John41 skrev, for 23 minutter siden:

Nej.

Møder hende af og til på gaden, sammen med hendes tyr.  Begge meget langt ude og svømme...

er der så højvandet i vejle at de svømmer i gaderne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder sgu trist.

Var sammen med hende et par gange for år tilbage, men valgte hende fra da flere anmeldelser begyndte at blive mere negative. 

Sig gerne til herinde hvis hun en dag vender tilbage, så vil jeg da overveje et genbesøg. Kæft hun gav et førsteklasses blow, blandt de bedste jeg har fået :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
traveren skrev, for 18 minutter siden:

Det lyder sgu trist.

Var sammen med hende et par gange for år tilbage, men valgte hende fra da flere anmeldelser begyndte at blive mere negative. 

Sig gerne til herinde hvis hun en dag vender tilbage, så vil jeg da overveje et genbesøg. Kæft hun gav et førsteklasses blow, blandt de bedste jeg har fået :D

 Helt enig. Besøgte hende en del gange for mange år siden. Dengang altid glad og fræk. Her en gammel annonce: https://annoncelight.dk/showad/314323 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
traveren skrev, 1 time siden:

Det lyder sgu trist.

Var sammen med hende et par gange for år tilbage, men valgte hende fra da flere anmeldelser begyndte at blive mere negative. 

Sig gerne til herinde hvis hun en dag vender tilbage, så vil jeg da overveje et genbesøg. Kæft hun gav et førsteklasses blow, blandt de bedste jeg har fået :D

Hun er af og til ledig, når de mangler penge til det "sjove".  Besøgte hende også en del gange,  i gamle dag, da hun var en frisk, livlig, glad og en fræk pige.  Men det var dengang desværre...

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 31 minutter siden:

Hun er af og til ledig, når de mangler penge til det "sjove".  Besøgte hende også en del gange,  i gamle dag, da hun var en frisk, livlig, glad og en fræk pige.  Men det var dengang desværre...

Tror ikke jeg vil besøge hende under de omstændigheder. Desperate kvinder der er uden lyst vil være for meget udnyttelse og sikkert en dårligere oplevelse for begge. Vi må nøjes med minderne fra gamle dage.

Men tak for tippet :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 14 timer siden:

Nej.

Møder hende af og til på gaden, sammen med hendes tyr.  Begge meget langt ude og svømme...

Trist. Hun har aldrig haft det let.Hun var så køn da hun var yngre.Jeg har kendt hende i 30 år;det er trist at høre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Altid uden skrev, for 4 timer siden:

Trist. Hun har aldrig haft det let.Hun var så køn da hun var yngre.Jeg har kendt hende i 30 år;det er trist at høre.

Sjovt hun så kun er 28 år i hendes annonce, men jeg er selvfølgelig også 25 år indeni haha  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SødfyrJylland skrev, for 18 timer siden:

Sjovt hun så kun er 28 år i hendes annonce, men jeg er selvfølgelig også 25 år indeni haha  ;)

Hvis du henviser til den der "Kinky Kitten" er det ikke hende.Det andet link her i tråden der er brugbart er med hende -og der skriver hun ikke sin alder. Jeg mener faktisk at hun var ret ærlig omkring det;hun skrev som regel tæt-på den rigtige alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...