Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi Zara til en omgang super svedig sex.

 

Zara

Kort: Smuk, sød, indlevende, forstående og empatisk kvinde, som med sin utrolige krop og sind, gør alt for at du skal føle dig tilfreds. Hun betjener dig, forkæler dig og lader dig kneppe helt i bund, så meget du vil indenfor tidsrammen.

 

Langt: Da jeg ankom til Zara var jeg lidt anspændt. Kom fra en lang arbejdsdag og skulle lige falde ned. Dette mærkede Zara prompte og gav mig et langt, intimt tungekys, som fik mig til at falde heeeeeeelt ned.. Uden så mange ord, åbnede hun mine bukser og gik lystigt på knæ og åd grådigt mit svulmende lem. Hun sutter skønt, hvor ville jeg ønske hun tilbød superfransk..

Jeg pillede på hende undervejs og snart gik vi videre. Jeg er rimelig veludrustet og hun lod mig presse pikken helt op i hende i missionær. Det er sku ikke alle piger der kan tage så meget pik. De næste 30 minutter knaldede vi lystigt og efter jeg kom, lå vi og hyggesnakkede lidt. Jeg var imponeret over mængden af pik hun kunne tage. Jeg kneppede hende grundigt og hun tog den uden at kny, altimens hendes smukke dådyr øjne kiggede mig dybt i øjnen. Sikke en oplevelse! 10 minutter inden tiden var gået  spurgte jeg om hun var med på 2. Runde og svarede "selvfølgelig!". God stil! Jeg tømte pikken igen og ragede på hende alt hvad jeg kunne..

Min pik og kondomer, er ikke altid bedste venner, så der var lidt arbejde, i at få monteret det og samtidig holde liv i ham. Hun var tålmodig, forstående og stædig omkring kondomerne. Så godt!

 

Hun var hygienisk, uden at være overdrevet..

Det var varmt og jeg svedte helt vildt, så jeg synes selv jeg var lidt klam, men hun tog det med et smil og pressede mit våde bryst mod sit eget.

 

Så alt i alt, en rummelig kvinde med en flot krop og en skøn personlighed. Hun står på hovedet for dig, og vil have du går derfra med en god oplevelse. Og hold kæft, det virker, selv overfor en svedig mand i dårlig form, som mig..

 

Kommer jeg igen? Fuck, yeah, hun skal ha'!

Redigeret af Legetimen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...