Hop til indhold

Recommended Posts

Hun levere stadigvæk, men er meget selektiv i hvad og med hvem. 
Damn der var sjovt i gamle dage.

Der er ingen link.  Men søg på Hedemannsgade i 8000. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 23 minutter siden:

Is eller ICE

og link for H……! 

Når jeg ser sådan et svar tænker jeg ofte: Når nu manden ikke kender pigens navn, og derfor heller ikke kender hende, endsige har besøgt hende, og derfor ikke kan svare på spørgsmålet, hvorfor i al verden så efterspørge link og og stavemåde og i det hele taget poste i tråden? 
Denne er ikke møntet specielt på dig @exostar, jeg bruger blot dit indlæg som eksempel. :) 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prikken skrev, for 33 minutter siden:

Er der nogen, der har været hos Is for nyligt og kan fortælle om hun stadig leverer den dejlige massage med tilbehør? :)

Besøgte Is rigtigt meget før hun holdt den lange pause med dårlig arm. For et par måneder siden havde vi et gensyn. 
Hun er stadig ret pæn, mægtig sød som før og den blide massage gør stadig underværker, leverer hun stadig. Den frie leg var stadig dejlig, men måske lidt præget af der er løbet nogle år på, både for hende og mig. Klinikken ligner sig selv. Pæn, ren og ryddelig, men hyggelig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Når jeg ser sådan et svar tænker jeg ofte: Når nu manden ikke kender pigens navn, og derfor heller ikke kender hende, endsige har besøgt hende, og derfor ikke kan svare på spørgsmålet, hvorfor i al verden så efterspørge link og og stavemåde og i det hele taget poste i tråden? 
Denne er ikke møntet specielt på dig @exostar, jeg bruger blot dit indlæg som eksempel. :) 

Modtaget 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aarhuselsker og 8000, tak for den opdaterede status. Jeg elsker jeres velvillighed til altid at lade jer misbruge, så vi andre er opdaterede  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i dag været i Hedemannsgade, 5 kæmpe stjerner herfra.

Om den erfarne var Is aner jeg ikke, men super godt var det. Der var god tid, så den første halve time fik jeg massage af 2 skønne kvinder, den ene (måske Is, i hvert fald hende der var den erfarne) fik så en anden kunde og efterlod mig med en lille skønhed som havde første dag på klinikken (!!!!).

Hun var blidere i massagen end den anden, og efter ca. 45 minutter spurgte hun så om jeg ville have speciel med hånd eller body til body..

Det endte med at vi rent faktisk elskede på den smalle briks. 

Efterfulgt af et fælles bad.

1,5 time efter jeg trådte ind ad døren, forlod jeg stedet igen, med kæmpe smil på.

Jeg kommer gerne igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drews skrev, for 2 minutter siden:

Hun var blidere i massagen end den anden,

En massage kan næsten ikke blive blidere end Is giver den. Is er ca 50 lidt krøller i håret, silikone barm og en karakteristisk tatoo på håndleddet. Hun bruger ofte briller. Hun taler fint dansk, og hun er enormt sød. 
Men fælles bad lyder ikke som Is. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden:

En massage kan næsten ikke blive blidere end Is giver den. Is er ca 50 lidt krøller i håret, silikone barm og en karakteristisk tatoo på håndleddet. Hun bruger ofte briller. Hun taler fint dansk, og hun er enormt sød. 
Men fælles bad lyder ikke som Is. 

Hende der var med i bad var ml. 30&40.. eneste tattoo på hende var en meget lille tattoo på maven lige over navlen.

Og den ældre / erfarne så jeg ikke håndleddet på, men da hun masserede armene stak hun min hånd mellem sine lår, meget dejligt.

Begge var meget nærværende og i godt humør. Den "nye" fortalte at den anden som regel var alene, men at hun var startet der i dag. 

Jeg skrev ikke uddybende om sex, men uddyber gerne og  konstaterer at det var gensidig fransk og svensk... jeg spurgte om lov. Hun var ikke utilfreds. Vi lå efter seancen i 5-10 minutter på briksen og nussede.. det synes jeg er sjældent. Der var rigtig god tid til mig!

Redigeret af Drews

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden:

En massage kan næsten ikke blive blidere end Is giver den. Is er ca 50 lidt krøller i håret, silikone barm og en karakteristisk tatoo på håndleddet. Hun bruger ofte briller. Hun taler fint dansk, og hun er enormt sød. 
Men fælles bad lyder ikke som Is. 

Og Is (hvis det var hende..) var i bad med den anden kunde, og stod med vådt hår, da vi gik i bad bagefter, så måske har hun taget fællesbad med i pakken ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drews skrev, for 19 minutter siden:

Og Is (hvis det var hende..) var i bad med den anden kunde

Det er dejligt nyt. Jeg har suseme ellers lokket hende mange gange. Men de har nok ikke så travlt for tiden, så der er tid til at udvide servicen. Kunne være man skulle hælde lidt diesel på Hanomagen og hakker op til hende. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Det er dejligt nyt. Jeg har suseme ellers lokket hende mange gange. Men de har nok ikke så travlt for tiden, så der er tid til at udvide servicen. Kunne være man skulle hælde lidt diesel på Hanomagen og hakker op til hende. :wub:

Jeg fik også bad for nyligt af Is. Meget mere grundigt end jeg selv plejer at være :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Det er dejligt nyt. Jeg har suseme ellers lokket hende mange gange. Men de har nok ikke så travlt for tiden, så der er tid til at udvide servicen. Kunne være man skulle hælde lidt diesel på Hanomagen og hakker op til hende. :wub:

Mens jeg var der, var der en ved døren som blev afvist med besked om alt optaget, kom igen om 1 time...

Jeg forstår ikke at man ikke bestiller tid.. det gør jeg selv altid. Måske er der nogen som har en forklaring på det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drews skrev, for 1 minut siden:

Måske er der nogen som har en forklaring på det

Nej, og jo. 
Det er min tro at mange lever deres seksuelle liv i forhold til det øjeblikkelige begær. Modsat lever jeg, og mange andre, vore seksuelle liv i forhold til hvad vi gerne vil opleve. 
En tantra massør kaldte det  kalender sex :D for at forklare forskellen. Man får nok de bedste og mest langtidsholdbare oplevelser hvis man giver sig tid til at planlægge, sætte sig selv op mentalt, få ro på alt omkring besøget. Og have tid efter besøget til at sætte sig ned og med nydelse tænke det hele igennem, altså der man kan huske:biggrin:
Det sker meget tit at jeg ligesom vågner, efter en dejlig stund med den søde, og rent faktisk totalt har glemt hvor jeg er, hvad dag det er og hvor jeg er.
Nå det blev lidt filosofisk :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad hedder den “unge” eller yngste, kunne godt finde på at bestille tid hos hende 

Drews skrev, for 17 timer siden:

Mens jeg var der, var der en ved døren som blev afvist med besked om alt optaget, kom igen om 1 time...

Jeg forstår ikke at man ikke bestiller tid.. det gør jeg selv altid. Måske er der nogen som har en forklaring på det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Armstrong skrev, den 28.10.2022 at 10:48:

Hvad hedder den “unge” eller yngste, kunne godt finde på at bestille tid hos hende 

 

Jeg aner ikke hvad de hedder..  det virkede ikke som det vigtigste at kende deres navne ;)

Ring til dem og spørg efter den unge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drews skrev, for 2 timer siden:

Jeg aner ikke hvad de hedder..  det virkede ikke som det vigtigste at kende deres navne ;)

Ring til dem og spørg efter den unge...

Spørger altid selv efter deres navn, hvis jeg er tilfreds, så jeg ved hvem jeg skal bestille tid hos næste gang ;) Jeg prøver at spørge efter den unge ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...