Hop til indhold
Guest Ungfyreherning

Søger en kvinder til uforpligtende sex.Herning

Recommended Posts

Guest Ungfyreherning

Hej. Jeg hedder Viktor jeg er en flot og velholdt fyr på 31, Som søger en kvinder/pige til uforpligtende  sex og god oplevelser. Garanterer hygiejne og fuldt diskretion. Jeg bor i  Herning nærheden  også søger jeg også kun for personer fra Midtjylland...


 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Ungfyreherning

Goddag Viktor.

Denne side omhandler stort set ikke uforpligtende sex mellem mand/kvinde, idet siden vedrører købesex. 
Du vil formentlig opnå bedre succes andre steder end her.

Held og lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ungfyreherning skrev, for 1 time siden:

Hej. Jeg hedder Viktor jeg er en flot og velholdt fyr på 31, Som søger en kvinder/pige til uforpligtende  sex og god oplevelser. Garanterer hygiejne og fuldt diskretion. Jeg bor i  Herning nærheden  også søger jeg også kun for personer fra Midtjylland...



 


 

 

Ja det er ikke rette forum du har ramt - og så tror jeg iøvrigt også du må overveje at omformulere dit ønske lidt når du ramme der rette sted. Du er altså oppe mod en del mænd som gør sig lidt mere umage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ungfyreherning skrev, for 2 timer siden:

søger en kvinder/pige til uforpligtende  sex og god oplevelser. Garanterer hygiejne og fuldt diskretion.

Du har oprettet dig som "Gigolo", så det er kunder du søger? :)

 

Ungfyreherning skrev, for 2 timer siden:

også søger jeg også kun for personer fra Midtjylland...

Så det er ikke til dig selv, men for nogle andre... sådan på konsulentbasis, eller hvordan? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ungfyreherning

nå nå kæft det er underligt det her det vil så sige at hvis jeg kommer til at sælger min kropen i stedet for, vil det så være i orden og på samme tid overholder jeg alt det der  hjermmesidens vilkår og politik? forstå jeg det rigtigt :D?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ungfyreherning

hvad så med aller de andre som søger folk til trekant eller ligne?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ungfyreherning skrev, for 25 minutter siden:

hvad så med aller de andre som søger folk til trekant eller ligne?

Forum er som sådan ikke en hook-up/dating side/app som "scor" eller "tinder"

Som "sutteålen" (ja, det hedder han) har forklaret ovenfor i tidligere svar, er dette er primært en guide med anmeldelser og efterlysninger af betalings-massage (oftest med en form for sex) og betalings-sex - og ja, nogle gange søger en bruger en makker til en trekant, men oftest jo en makker til en trekant med en pige som tilbyder sex mod betaling.

...og hvis du "kommer til at sælger din kroppen i stedet for", så skal du bare have en annonceprofil, så kører det :)

Redigeret af Pinkman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 20 minutter siden:

Forum er som sådan ikke en hook-up/dating side/app som "scor" eller "tinder"

Som "sutteålen" (ja, det hedder han) har forklaret ovenfor i tidligere svar, er dette er primært en guide med anmeldelser og efterlysninger af betalings-massage (oftest med en form for sex) og betalings-sex - og ja, nogle gange søger en bruger en makker til en trekant, men oftest jo en makker til en trekant med en pige som tilbyder sex mod betaling.

...og hvis du "kommer til at sælger din kroppen i stedet for", så skal du bare have en annonceprofil, så kører det :)

Fint skrevet. Vi lukker den her.   
Keeper

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...