Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Grace i går, meget god massage med b2b og pussyslide herefter blow uden og sex i flere positioner. Det var nemt at bestille tid over sms. Priser var 1000 for 30-40 min og 1200 for 60 min. Jeg tog 60 min men holdt kun til 40 min. Grace er en nydelig thai der er høj af en thai at være nok omkring de 165.

Alt i alt en fin oplevelse, hvor jeg dog savnet noget pirring under selve massagen og kys under sexen. Om jeg kommer igen? hvis jeg trænger til god massage og sex så ja, men kun in 30-40 min, ellers tror jeg at jeg tager en tur forbi PP massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klt34klt34 skrev, for 3 minutter siden:

dog savnet noget pirring under selve massagen og kys under sexen.

Hm det var sært. Hun gjorde begge dele da jeg besøgte hende.Kyssene var ikke dybe, men lidt mere end tante versionen. Men igen er jo ens hver dag. 
Hun havde den sjove detalje at man fik sprittet hænder, inden lege dele begyndte :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:

fik sprittet hænder, inden lege dele begyndte :biggrin:

Havde du lige skiftet dæk på Hanomagen:D

Grace er fin at sexe med, heller ingen pirring under massagen til mig, men til gengæld er massagen kompetent og god. 

Hun har iøvrigt også fået lært Amy at sætte vækkeuret til når tiden er gået span widgetspan widget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre 

Var forbi Grace i går. Tog 60 min. med en hård massage og FP, alt leveret super tilfredsstillende :wub:

Oplevede fin pirring i forbindelse med massage af baglår. 
Hun kyssede okay under den “sjove del”, ikke dybe tungekys men heller ikke kun tantekys.

Hun er en flot pige og som nævnt en relativ høj pige af en thaipige at være.

Kunne godt finde på at besøge hende igen.

Kh bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...