Hop til indhold
Kim Madsen

Har du prøvet at massager din massør?

Recommended Posts

Har du nogensinde tilbudt din massør massage imens du selv booker massage?.

Har en massør jeg besøger tit som spurgte ind til om jeg kendte til massage da snakken gik smalltalk...og ja har taget en uddannelse og har været sportmassør og (privatmassør( for kvinder)). Hun blev meget overrasket og pirre mig og jeg ville vise hende hvad jeg kunne

Da hun var færdig med mig tilbød jeg at give hende en go fræk massage som hun takkede ja til og nød mere  en forventet mine fingers berøring og var halv i trance som ende ud i vild sex og tiden fløj afsted og vi nød virkelig hinanden.

Har andre prøvet dette?. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby

Jada! Hvis massøren ikke gider at massere mig, men gerne vil have pengene, så får jeg lignende tilbud! Er du skuffet nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 6 timer siden:

Har andre prøvet dette?. 

Ja. 

Engang på et grønt massage sted (hvor underbukserne altid blev på) klagede massøren over ømme skuldre og ryg. Jeg tilbød hende massage, som hun venligt afslog. Jeg fik resten af min massage, som var god som altid, trods hendes ømme krop. 

På vej mod bilen blev jeg ringet op, hun havde fortrudt. Mig tilbage, og på dette tidspunkt havde jeg ingen ide om hvad der senere skulle foregå. 

I gang med massage, og ja, det trængte hun til. 

Det varede dog ikke længe inden jeg fornemmede at hun trængte til mere, og min historie ender stort set som din.. 

/North

Redigeret af North

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 17 minutter siden:

Ja. 

Engang på et grønt massage sted (hvor underbukserne altid blev på) klagede massøren over ømme skuldre og ryg. Jeg tilbød hende massage, som hun venligt afslog. Jeg fik resten af min massage, som var god som altid, trods hendes ømme krop. 

På vej mod bilen blev jeg ringet op, hun havde fortrudt. Mig tilbage, og på dette tidspunkt havde jeg ingen ide om hvad der senere skulle foregå. 

I gang med massage, og ja, det trængte hun til. 

Det varede dog ikke længe inden jeg fornemmede at hun trængte til mere, og min historie ender stort set som din.. 

/North

Det lyder som en spændende oplevelse og jeg vil gerne finde en pige der er med på den 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte engang en pige i byen. 
 

jeg spurgte hende om hun ville knalde for 500 kr. 

og hun sagde nej. 
hvor på jeg sagde, hvad helvede kælling har du ingen penge :lol:

 

men nej det andet har jeg ikke prøvet 

Redigeret af Den ærlige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg handlede ind i SuperBrugsen, kasse assistenten sad lid akavet skævt og jeg spurgte hende om hun hvade smerte og hun oplyste skulder og lænd - Jeg tilbød massage, og vi mødtes efter fyraften hje,me hos hende, en lille petot lækker sag på 21 med nyslået HF Eksamen jef masserede hende dygtigt og grundigt og hun spurgte hvad hun kunne gøre til gengæld, og vi havde sex hele natten og et par dege om ugen i en måneds tid efter til heg blev træt af at knade hende. #lækkerblindinemedblåøjneoglangyhårogstorepatter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tit er det nogen der klager over de har ondt -så spørg jeg dem om de ikke får massage eller de kan lide, at få massage osv. Jeg kan slet ikke lade være -under sex at tag ved. Jeg tilbyder gerne massage, men hvis de siger det koster så og så meget, hvis jeg vil give hende massage -så lade jeg være. Flere beder mig om at give dem massage, nu hvor jeg har fået af dem, og de mærker jeg er seriøs, og gerne vil give dem massage.

Det gør mit store behov for det er gensidigt, når jeg er sammen med en kvinde. Har det underligt med bare, at modtag og modtag -uden at give noget (total bad feeling under tantra, det kan jeg ikke finde ud af) udover mine penge! Gensidigt massage kan udvikle sig til noget fedt sex, eller en bedre følelse indeni;-) knap så professionelt, de er trods alt et menneske også.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, den 29.6.2022 at 00:28:

Har du nogensinde tilbudt din massør massage imens du selv booker massage?.

Har en massør jeg besøger tit som spurgte ind til om jeg kendte til massage da snakken gik smalltalk...og ja har taget en uddannelse og har været sportmassør og (privatmassør( for kvinder)). Hun blev meget overrasket og pirre mig og jeg ville vise hende hvad jeg kunne

Da hun var færdig med mig tilbød jeg at give hende en go fræk massage som hun takkede ja til og nød mere  en forventet mine fingers berøring og var halv i trance som ende ud i vild sex og tiden fløj afsted og vi nød virkelig hinanden.

Har andre prøvet dette?. 

Masser af gange.

Jeg er selv uddannet massør og har ikke kunnet dy mig for at "tilbyde". Pigerne er simpelthen svimet hen, og man har fået lov til lidt mere end normalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...