Hop til indhold

Recommended Posts

kom med et godt bud.

På en thai pige her i odense ,eller tæt på.

syntes det er svært lige nu , der er en del dårlige imellem kan jeg se på anmeldelserne ..

alder og udsenende betyder ikke så meget , men godt blow og indlevelse er i høj kurs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 1 time siden:

kom med et godt bud.

På en thai pige her i odense ,eller tæt på.

syntes det er svært lige nu , der er en del dårlige imellem kan jeg se på anmeldelserne ..

alder og udsenende betyder ikke så meget , men godt blow og indlevelse er i høj kurs.

Helt klart Tanja på Fåborgvej.....topklasse  hvad angår thaipiger i Odense :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså da jeg ikke er til at knalde thai pigerne, men mere for massage, så kan jeg ikke sige så meget, men ud fra anmeldelser, så virker Tanja til at være super og så er der Tartar, sara og June, men de er vidst lidt længere fra Odense. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HardWorker skrev, for 39 minutter siden:

Altså da jeg ikke er til at knalde thai pigerne, men mere for massage, så kan jeg ikke sige så meget, men ud fra anmeldelser, så virker Tanja til at være super og så er der Tartar, sara og June, men de er vidst lidt længere fra Odense. 

ok, må kikke på tanja.   tartar har jeg besøgt, også ganske god.  Appel som også er på samme sted er også ganske god.

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, 1 time siden:

Hmm, nogen vil nok kalde mig nærig , men hendes priser er så også topklasse 1200for 30 min 

-Hun har kunder nok...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For 1800 kr fik jeg hos Tanja 1 time med megafransk, pussyslide, analsex samt afsluttende massage hvor hun suttede mere pik....og hun leverede meget ophidsende og lækkert fra start til slut.......det er vel rimeligt i forhold til, hvad man må betale for disse ydelser hos andre piger.....men jo, det er da også en slags penge at aflevere for købesex:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...