Hop til indhold

Recommended Posts

Erfaring er så meget sagt... Men har besøgt hende med henblik på massage + bj... 30 min. Fremgår af annoncen.. Jeg ville gerne have en time. Det kunne jeg sgu ikke få!! - hun pegede på menuen, hvor 30 min. ganske som i annoncen stod.. Så jeg spurgte igen.. Tænkte at det måtte være en misforståelse. Nixen 30 minutter.. Jeg gik igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 7 timer siden:

Erfaring er så meget sagt... Men har besøgt hende med henblik på massage + bj... 30 min. Fremgår af annoncen.. Jeg ville gerne have en time. Det kunne jeg sgu ikke få!! - hun pegede på menuen, hvor 30 min. ganske som i annoncen stod.. Så jeg spurgte igen.. Tænkte at det måtte være en misforståelse. Nixen 30 minutter.. Jeg gik igen..

60 min massage+ bj   mener hun nok, er for lang tid at bruge på lille indtjening. Det nok sexdelen hun kører efter, lavest mulig tid flest penge.Så jeg bliver ikke gæst der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun tilbyder da fint 60 min.

Men så skal der vælges cocktail. Og hun er så heller ikke i Næstved mere. Ifg. Link er hun i Vanløse nu.


cocktail without
15 min 1000
30 min 1500
60 mon 2500
Cocktail med kondom
15 min 500
30 min 1000
45 min 1200
60 min 1500

Olie massage
30 min 300kr
Hj+massage 30 min 500
bj+massage 30 min 600

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...