Draugen 20 Skrevet 28. Juni, 2022 Min SB vil gerne prøve en trekant, prøver derfor og søge en ekstra fyr her. Det skal foregå hos hende den 2/7 om aftenen i Kbh. Skriv PB ved seriøs interessant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentle&man 0 Skrevet 28. Juni, 2022 Hej Draugen, Det vil jeg meget gerne. Er 193 cm høj, slank af bygning, trimmet forneden og godt udrustet, hvis det ellers tænder hende. Har pli og er som person meget galant, og sætter i øvrigt stor pris på at alle parter får noget ud af det. Nogle krav i øvrigt?? MVH Gentle&Man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draugen 20 Skrevet 28. Juni, 2022 gentle&man skrev, for 46 minutter siden: Hej Draugen, Det vil jeg meget gerne. Er 193 cm høj, slank af bygning, trimmet forneden og godt udrustet, hvis det ellers tænder hende. Har pli og er som person meget galant, og sætter i øvrigt stor pris på at alle parter får noget ud af det. Nogle krav i øvrigt?? MVH Gentle&Man Pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg