Hop til indhold

Recommended Posts

nylonstrømpen skrev, for 54 minutter siden:

Er der nogen som kan svare mig på, om Nong stadig er hos Jailak i Aarhus? Hvis hun er, hvordan er kvaliteten så nu?

Synes kun, at jeg kan finde gamle anmeldelser.

Det er hun, det er hendes butik, jeg syntes hun gør det fremragende både massagen og hvad der ellers er på menuen. Stor thumps up herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 9 minutter siden:

Det er hun, det er hendes butik, jeg syntes hun gør det fremragende både massagen og hvad der ellers er på menuen. Stor thumps up herfra. 

Hvordan ser hun ud og har hun kønsbehåring ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonstrømpen skrev, for 2 minutter siden:

Hvordan ser hun ud og har hun kønsbehåring ?

Hun er vel 157 og 55 kg og ser okay ud med nogle total lækre bryster der er hjulpet lidt på vej. 
Alder er plus 40 så ikke en ung pige. 
prøv du bliver sikkert ikke skuffet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 36 minutter siden:

Hun er vel 157 og 55 kg og ser okay ud med nogle total lækre bryster der er hjulpet lidt på vej. 
Alder er plus 40 så ikke en ung pige. 
prøv du bliver sikkert ikke skuffet. 

Helt enig, og hun er faktisk også rigtig sød. Nem at træffe aftaler med, som altid overholdes. Taler fint dansk. Stedet er pænt og rent, når man ser bort fra indgangspartiet. 
Hendes kønsbehåring får ikke en chance for at vokse ud. Vi er en lille flok der trofast slider det ned :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Helt enig, og hun er faktisk også rigtig sød. Nem at træffe aftaler med, som altid overholdes. Taler fint dansk. Stedet er pænt og rent, når man ser bort fra indgangspartiet. 
Hendes kønsbehåring får ikke en chance for at vokse ud. Vi er en lille flok der trofast slider det ned :lol:

Det lyder da godt nok som om, at det er turen værd til Aarhus 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonstrømpen skrev, for 1 time siden:

Det lyder da godt nok som om, at det er turen værd til Aarhus 

Ja helt bestemt kommer lige derfra og det var en super omgang som det plejer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonstrømpen skrev, for 2 timer siden:

Det lyder da godt nok som om, at det er turen værd til Aarhus 

Nogen der kan hjælpe med klinik navn evt vejnavn til en fynbo som skal til Aarhus 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynbo67 skrev, for 1 minut siden:

Nogen der kan hjælpe med klinik navn evt vejnavn til en fynbo som skal til Aarhus 

 

Som skrevet så hedder klinikken Jailak, Vejen hedder Lucernevej, nummeret husker jeg ikke, men den ligger for enden af vejen længst væk fra Jordbrovej. Vejen er blot 150 m lang vil jeg tippe. 
Telefon nr er 6090 2919. Husk at bestil tid ved Nong. Det er ikke altid hendes assistenter får gnisterne til at flyve gennem luften :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Som skrevet så hedder klinikken Jailak, Vejen hedder Lucernevej, nummeret husker jeg ikke, men den ligger for enden af vejen længst væk fra Jordbrovej. Vejen er blot 150 m lang vil jeg tippe. 
Telefon nr er 6090 2919. Husk at bestil tid ved Nong. Det er ikke altid hendes assistenter får gnisterne til at flyve gennem luften :) 

Takker. Der fundet. Får den besøgt ved næste besøg i Aarhus 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynbo67 skrev, for 8 timer siden:

Takker. Der fundet. Får den besøgt ved næste besøg i Aarhus 

 

 

indgang er fra gård siden og ned af trappen - og hvis du kommer der på en solskinsdag om formiddagen, 

sidder der ofte nogle trælse danske kællinger ved et bord - så får man et par misbilligende blikke fra dem ;) 

men da du er fra Fyn så kan du være ligeglad, så løft hovedet og gi' et kækt nik til dem som siger: " jep , jeg skal ned og hygge mig med en thai som er på jeres alder men hun er til gengæld sexy og sjov -  og jeres mænd vil ønske det var ham "

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 17 timer siden:

indgang er fra gård siden og ned af trappen - og hvis du kommer der på en solskinsdag om formiddagen, 

sidder der ofte nogle trælse danske kællinger ved et bord - så får man et par misbilligende blikke fra dem ;) 

men da du er fra Fyn så kan du være ligeglad, så løft hovedet og gi' et kækt nik til dem som siger: " jep , jeg skal ned og hygge mig med en thai som er på jeres alder men hun er til gengæld sexy og sjov -  og jeres mænd vil ønske det var ham "

Lige igår var det en lækker ung pige der sad der:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi stedet to gange. Første gang en ung sød og smuk pige. Gav faktisk god og hård massage. Men da det sjove skulle igang, lignede hun en der ikke nød denne del. 

Anden gang jeg var forbi var det hende der omtalt i denne tråd. Massagen ok, havde lidt ondt dagene efter.. Hun satte et ur da jeg kom ind i rummet. Derudover måtte du ud og tage telefonen to gange under min tid. Da kondom kom op ringede uret og hun fik travlt med at få mig til at komme... 

Lidt træls oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...