Hop til indhold
afløbsrenseren

så der bestilt tid , ny bee odense

Recommended Posts

Jeg var forbi den anden dag og jeg var ikke imponeret. Hun er meget kontrollerende inden og tørrer hele tiden pikken af under blowjob så den er helt tør, hvilket ødelægger meget for meget mig, da jeg har et meget følsomt pikhovede. Jeg valgte kun blowjob uden og facesitting, så jeg ved ikke hvordan hun er under sex. Facesitting var hun i øvrigt heller ikke så vild med vist.

 

Billederne er ægte, hendes hud er fantastisk blød og spændstig og de falske patter føltes faktisk rigtig godt - det var det mest positive ved den oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 5 timer siden:

Jeg var forbi den anden dag og jeg var ikke imponeret. Hun er meget kontrollerende inden og tørrer hele tiden pikken af under blowjob så den er helt tør, hvilket ødelægger meget for meget mig, da jeg har et meget følsomt pikhovede. Jeg valgte kun blowjob uden og facesitting, så jeg ved ikke hvordan hun er under sex. Facesitting var hun i øvrigt heller ikke så vild med vist.

 

Billederne er ægte, hendes hud er fantastisk blød og spændstig og de falske patter føltes faktisk rigtig godt - det var det mest positive ved den oplevelse.

Stakkels pikhovede så synd

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 8 timer siden:

Jeg var forbi den anden dag og jeg var ikke imponeret. Hun er meget kontrollerende inden og tørrer hele tiden pikken af under blowjob så den er helt tør, hvilket ødelægger meget for meget mig, da jeg har et meget følsomt pikhovede. Jeg valgte kun blowjob uden og facesitting, så jeg ved ikke hvordan hun er under sex. Facesitting var hun i øvrigt heller ikke så vild med vist.

 

Billederne er ægte, hendes hud er fantastisk blød og spændstig og de falske patter føltes faktisk rigtig godt - det var det mest positive ved den oplevelse.

tak for den , så er det absolut ikke noget for mig , det er sååå træls det der.. aflyser min tid der....

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker 61 skrev, for 17 timer siden:

Stakkels pikhovede så synd

Som tilllæg kan jeg sige, at jeg vaskede grundigt hjemmefra, blev vasket udelukkende på pikhovede af hende på stedet - hvorfor hun så alligevel skal fortsætte med vådservietter, det forstår jeg ikke.

Så har man misforstorstået faget man er gået ind i og egner sig ikke. Jeg har set mere uvillige piger i faget af alle racer sutte bedre pik end hende her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...