Kubrick 970 Skrevet 27. Juni, 2022 https://annoncelight.dk/showad/340623 Måtte forbi hende her, for en 14 dages tid siden. Tog en halv time til de annoncerede 900,- kr. Det er bestemt ikke et diskret sted, tværtimod. En kælder i mørkhøj, med et thai sted på 1 salen og en bilhandler i stuen. Kælderen virker som om den normalt også anvendes til noget s/m halløj… Pigen hvis navn jeg aldrig fangede, er egentlig ret lækker. Ihvertfald min stil. Silicone babser og det vi i min venskabskreds kalder en vestegns/Amager pige…. Dog (desværre) uden tusser… Men GFE det ville jeg bestemt ikke kalde det. Det hele er lidt afmålt, og der er en distance som bare gør at det på en eller anden måde for mekanisk. Prøvede at varme hende lidt op med lidt slik, men det virkede heller ikke rigtig. Kyssede lidt, men hun havde faktisk lidt dårlig ånde, så det gik jeg hurtigt fra. Til gengæld endte hun med at sutte pik til at jeg kom i hendes mund…. Tvivler på en gentagelse…. Særligt så længe hun er der, for det er altså for trist til mig. Tror bestemt hun var samme sted som Den Lille Røde, i Islev…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 27. Juni, 2022 Kubrick skrev, for 3 minutter siden: og det vi i min venskabskreds kalder en vestegns/Amager pige Jeg skal ikke gøre mig klog på Vestegnspiger, med du og din venskabskreds kan godt øve jer i at tale respektfuldt om Amagerpiger, ellers ........ 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 27. Juni, 2022 Casten skrev, for 3 minutter siden: Jeg skal ikke gøre mig klog på Vestegnspiger, med du og din venskabskreds kan godt øve jer i at tale respektfuldt om Amagerpiger, ellers ........ Der står jo netop at det er lige min type…. Amager og Vestegns piger er bestemt ikke negativt i mine øjne…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog Skrevet 27. Juni, 2022 Casten skrev, for 34 minutter siden: Jeg skal ikke gøre mig klog på Vestegnspiger, med du og din venskabskreds kan godt øve jer i at tale respektfuldt om Amagerpiger, ellers ........ "ellers..... siger jeg slemme og farlige ord og gør dig ked af det" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 27. Juni, 2022 PoulAfDannebrog skrev, for 11 minutter siden: "ellers..... siger jeg slemme og farlige ord og gør dig ked af det" nemlig ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 27. Juni, 2022 PoulAfDannebrog skrev, for 40 minutter siden: "ellers..... siger jeg slemme og farlige ord og gør dig ked af det" Det kan jo være at en af dem giver et amagerkys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Abp 59 Skrevet 27. Juni, 2022 (edited) Hende har jeg også prøvet. Prøvede også at slikke, men der skete sgu ikke så meget. Hun lå og kiggede på mig og kom med nogle "stønnelyde" der virkede helt fuldstændig automatiske. Men blowjobbet var effektivt. Redigeret 27. Juni, 2022 af Abp Stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sportstossen Skrevet 28. Juni, 2022 vestegns og amager piger er nr 1 , bad girl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 28. Juni, 2022 Sportstossen skrev, for 2 timer siden: vestegns og amager piger er nr 1 , bad girl Præcis…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg