jyden112 3 Skrevet 27. Juni, 2022 Hej brødre Jeg har gået og spekuleret på en pige jeg mødte for 2-3 måneder siden i Slagelse- hun var på stop 39, men kan ikke huske hendes navn. Måske en af jer genkende hende…. en lille beskrivelse… dansk pige på ca 22-27 år med mørk/brunt hår. Kroppen var pæn som i at var tynd/ trænet, er par halv store sillebabser, og højden omkring 170 ca.. jeg syntes hun sagde hun kom inde fra København af, og bare var i Slagelse for at se om der var gang i den i Slagelse. jeg mener hun brugte hendes venindes profil på annoncelight, men er ikke sikker. navnet.. ja det har jeg glemt, men der er noget der peger mig i retningen af : Helle, Anna , Emma , - det var ikke så langt. en ting i måske kan kende hende på- jeg bestilte 30 min og på et tidspunkt spurgte hun om ikke jeg ville fiste hendes lille mis bagfra- hun havde det ikke på menuen. måske der er andre der har besøgt hende og kan genkende henne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 27. Juni, 2022 jyden112 skrev, for 3 timer siden: Hej brødre Jeg har gået og spekuleret på en pige jeg mødte for 2-3 måneder siden i Slagelse- hun var på stop 39, men kan ikke huske hendes navn. Måske en af jer genkende hende…. en lille beskrivelse… dansk pige på ca 22-27 år med mørk/brunt hår. Kroppen var pæn som i at var tynd/ trænet, er par halv store sillebabser, og højden omkring 170 ca.. en ting i måske kan kende hende på- jeg bestilte 30 min og på et tidspunkt spurgte hun om ikke jeg ville fiste hendes lille mis bagfra- hun havde det ikke på menuen. Lyder da som en rigtig dejlig pige! . Dét er der ikke mange piger der giver en lov til. Er ikke så meget i Slagelse, så kan ikke hjælpe men piger der gerne vil prøve fisting, kan man kun knus elske Elsker generelt eksperimenterende danske piger. De sætter kolorit på tilværelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg