Hop til indhold
Oleboy

Nina I am back in Odense

Recommended Posts

Besøgte Nina på en hed sommerdag, men efter shower og mundskyl, gik vi i gang med at kysse og det var dejligt.

hun suttede og red mig og suttede og det var skønt.

Lækker lidt buttet pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oleboy skrev, for 7 minutter siden:

Besøgte Nina på en hed sommerdag, men efter shower og mundskyl, gik vi i gang med at kysse og det var dejligt.

hun suttede og red mig og suttede og det var skønt.

Lækker lidt buttet pige

Hvordan er hendes engelsk ordforråd? Prøvede at skrive til hende sidste gang hun var i Odense, men det var svært at få en fungerende kommunikation per sms.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oleboy skrev, 1 time siden:

Ja, det er hende. Jeg talte med hende på mobilen, og måtte ringe nogle gange inden jeg fik adressen på SMS.

Ja, hun er ikke lige typen der svarer med det samme :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg, og det var rigtig godt. Hun vejer rigtig nok mere end billederne viser, men jeg synes hun var lækker. Og rigtig lækkert dybt blow. Jeg tror hendes standardtur ved blow er først liggende på ryggen, så stående og så hende liggende på ryggen. Very nice. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Midt i et vejkryds ved en af de større gader i Odense. Jeg er ikke kendt i byen, men jeg tror det er en meget brugt adresse. Man er en del af bybilledet, mens man venter på døråbning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...