Hop til indhold

Nina I am back in Odense

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Nina på en hed sommerdag, men efter shower og mundskyl, gik vi i gang med at kysse og det var dejligt.

hun suttede og red mig og suttede og det var skønt.

Lækker lidt buttet pige

Skrevet
Oleboy skrev, for 7 minutter siden:

Besøgte Nina på en hed sommerdag, men efter shower og mundskyl, gik vi i gang med at kysse og det var dejligt.

hun suttede og red mig og suttede og det var skønt.

Lækker lidt buttet pige

Hvordan er hendes engelsk ordforråd? Prøvede at skrive til hende sidste gang hun var i Odense, men det var svært at få en fungerende kommunikation per sms.

Skrevet
  • Author

Ja, det er hende. Jeg talte med hende på mobilen, og måtte ringe nogle gange inden jeg fik adressen på SMS.

Skrevet
Oleboy skrev, 1 time siden:

Ja, det er hende. Jeg talte med hende på mobilen, og måtte ringe nogle gange inden jeg fik adressen på SMS.

Ja, hun er ikke lige typen der svarer med det samme :huh:

• 1 month later...
Skrevet

Det har jeg, og det var rigtig godt. Hun vejer rigtig nok mere end billederne viser, men jeg synes hun var lækker. Og rigtig lækkert dybt blow. Jeg tror hendes standardtur ved blow er først liggende på ryggen, så stående og så hende liggende på ryggen. Very nice. 

Skrevet

Midt i et vejkryds ved en af de større gader i Odense. Jeg er ikke kendt i byen, men jeg tror det er en meget brugt adresse. Man er en del af bybilledet, mens man venter på døråbning :)

• 1 year later...
Skrevet

Besøgt igen i dag.

Nina kan mine ynglingsgloser: Don't stress (take it easy)<3 Hun er super dejlig, blidt væsen. Spørger hvad man gerne vil have: 69 og doggystyle, og det var super skønt:wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.