ANALyst 72 Skrevet 26. Juni, 2022 https://annoncelight.dk/showad/339648 Er der nogen der kan berette lidt om Laila? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 26. Juni, 2022 Der er noget uldent ved den annonce. Den er oprettet for næsten fire år siden, og ikke en eneste anmeldelse på nummeret. Hvis du klikker på Hvidovrelaila, så er annoncen brugt til lidt forskelligt. Det ligner noget af Vendelmandens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ANALyst 72 Skrevet 26. Juni, 2022 Ja, det undrede også mig at der slet ikke er noget at finde. Nu har jeg ikke været så længe i undervejs i denne verden. Hvem er Vendelmanden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 26. Juni, 2022 ANALyst skrev, for 56 minutter siden: Nu har jeg ikke været så længe i undervejs i denne verden. Hvem er Vendelmanden? Jeg har ikke mødt ham, men i følge mange er det en ikke så behagelig pimp. Du kan prøve at søge på ham, så kommer der lidt forskelligt frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg