Hop til indhold

Natcha Thaimassage - Horsens

Featured Replies

Skrevet

Hej

Natcha Thaimassage

Kattesund 24

Horsens

Jeg har besøgt stedet og fik en dejlig massage af de 2 piger Dow og Pim, med efterfølgende HJ.

Jeg vil høre om det er nogen som ved om det er muligt at få fuld pakke.

Skrevet

Pim er det ikke hende der også arbejder ved Siriton i Løsning, jeg mener ihvertfald at hun "hedder" det samme. :roll: :oops:

Skrevet
  • Author

Tak for svar.

Jeg ved det ikke, Dow tror jeg har stedet og Pim hjælper, men de 2 har været sammen på arbejde begge de gange jeg har besøgt stedet.

Skrevet

Hej

Natcha Thaimassage

Kattesund 24

Horsens

Jeg har besøgt stedet og fik en dejlig massage af de 2 piger Dow og Pim, med efterfølgende HJ.

Jeg vil høre om det er nogen som ved om det er muligt at få fuld pakke.

posting.php?mode=quote&f=44&p=55475#

Det er muligt at få den fulde pakke, men regn ikke med at de tilbyder det første eller anden gang...

Kom forbi og hils på pigerne en gang i mellem, tag en æske chokolade med, og lad dem blive trygge ved dig. Det er min erfaring (i hvert fald i Horsens) at pigerne forsøger at være så diskrete som muligt (og de frabeder sig anmeldelser, hvis de kan komme af sted med at forklare det). Når du så er et kendt ansigt, og de ikke lige med det samme kan læse anmeldelen af dem herinde, så er det en god mulighed for fuld service :mrgreen:

Skrevet

posting.php?mode=quote&f=44&p=55475#

Det er muligt at få den fulde pakke, men regn ikke med at de tilbyder det første eller anden gang...

Kom forbi og hils på pigerne en gang i mellem, tag en æske chokolade med, og lad dem blive trygge ved dig. Det er min erfaring (i hvert fald i Horsens) at pigerne forsøger at være så diskrete som muligt (og de frabeder sig anmeldelser, hvis de kan komme af sted med at forklare det). Når du så er et kendt ansigt, og de ikke lige med det samme kan læse anmeldelen af dem herinde, så er det en god mulighed for fuld service :mrgreen:

Min erfaring er at du kan få alt med ejeren Dau og hun tager den alle 3 huller. Du skal selvfølgelig overtale lidt men hun spiller kostbar.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.