Hop til indhold

Sofi/Lucy/Christina + Thai

Featured Replies

Skrevet

Besøgte dette setup den anden dag https://annoncelight.dk/showad/343213

Det er jo et par gamle kendinge, Sofi og Pong, der laver lidt spas i samme hus.

Jeg kom egentligt bare for at møde Sofi, men Pong var der også. Sofi har jeg vel kendt i snart 5 år og besøgt hende på hendes forskellige lokationer. Pong har jeg gennembollet heftigt her i foråret, mens Sofi var på ferie.

De insisterede på dem begge, så jeg fik to piger for 1000, - . Det blev en lidt sjov omgang sex, fordi de og jeg snakkede så meget. Og mens de snakkede, gjorde de min pik klar og gav den opmærksomhed. Pong, der ikke altid gider kneppe, troede hun skulle slippe, men jeg fangede hende og tog hende lidt hårdt stående på gulvet. Hun bliver ret vild, når hun får stiv pik i sig. Alt imens snakkede Sofi og kælede mine boller og jeg hendes meloner - så godt jeg nu kunne, da jeg skulle holde fat i Pong.

Så var jeg ved at være klar og ville sprøjte i Sofi. Desværre skulle vi skifte kondom, men det var hurtigt gjort. Tog Sofi doggy på briksen, mens Pong holdt løst om pikke, der gik ud og ind af Sofis kusse. Ret frækt faktisk.  Jeg kom, så hele Rønnede kunne høre det - grinede Pong. Og så snakkede de igen.

En herlig aften, hvor jeg havde lyst til at blive der hele natten med de to damer - men Pong skal jo hjem og Sofi lod mig nok ikke blive gratis; selvom vi er "palls" :-)

Skal klart gentages - konversationssex :-)

• 1 month later...
Skrevet

Jeg joiner din tråd, selvom jeg kun har besøgt de 3 første navne, én og samme person, i sidste uge. 

Først det positive. 
Det er hendes dejlige humør, og smukke hudfarve (for dem der er til det) 

Det negative. (Som jeg finder negativt)
Ussel lokation og usle værelser. Kan ikke lugte mere af bordel udefra. 
Meget rutinepræget halv time til 800, hvor hun dog forsøger at virke som om hun selv nyder det. 
Ingen kys som lovet, men for en gangs skyld savnede jeg dem egentlig heller ikke. 

Og så alligevel lidt mere positivt. 
Det hele fik mig egentlig til at reflektere over det, at besøge nogen piger jeg ikke er helt overbevist om at jeg skal besøge, som i det her tilfælde. Desværre ligger de dejligste piger noget fra mit territorie. Men så hellere vente en anden gang. det lærte jeg!

Jeg ved at der er andre der er tilfredse der, så jeg vil ikke fraråde et besøg, men det er ikke et sted man skal køre langt efter. 

Skrevet

Tak for anmeldelse til trådstarter, samt Dinner_****** ekstra indlæg.
Har tidligere prøvet at lave aftale derude, men hørte intet retur. Om jeg prøver igen bare lige for at se den lækre hudfarve samt et hurtigt skrald må tiden vise. 

• 1 month later...
Skrevet

To spørgsmål.

1. Kan man forvente, at de to frække tøser leger med hinanden, eller er de passive på det punkt?.

2.sutter de kun med gummi?

Skrevet

nej, ingen gensidig leg - det har jeg ikke oplevet

gummi når de er sammen; anderledes når de er hver for sig - min erfaring

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.