Oldtimer 4580 Skrevet 25. Juni, 2022 Venlige medsyndere. I går fik jeg i varmen, nok af at se på de smukke sommerpiger i deres lette gevandter og korte kjoler, kort sagt:" Jeg blev liderlig!" Jeg havde været i Odense (ikke til Tinderbox) og været rundt i den solbeskinnede by, på vejen hjem i bilen var der en del uro lige foran rattet. Jeg stoppede ved rastepladsen før broen og tjekkede Eventyrpigerne ud. Mia var på planen og billederne var da ganske tillokkende. Jeg kender jo stedet godt efter mine +20 besøg, så fik kodet Fjenneslev ind på GPS'en og afsted. Fremme måtte jeg banke hårdt på døren, lidt efter endnu hårdere endelig lukkede telefondamen døren op. Jeg blev lidt paf...Ny dørdame?...Hun er godtnok appetitlig, gid hun var til fals. Ja, sådan tænkte jeg. Glædeligt overrasket blev jeg, da det viste sig at være Mia. Så jeg bestilte huxflux en halv time i hendes selskab. Efter badet gik der lidt tid, før Mia kom ind i ført en rød todelt bikiniagtig ting. Hun er rigtig sød og glemte rent at få pengene, jeg måtte spørge. Dette gav en god stemning og da jeg var nøgen, var det jo ganske naturligt, at hun også blev det. Minitimeren rejste sig straks for damen, man er vel gentleman. Herefter fulgte en række dejlige gensidige berøringer, hun har en meget smuk fisse, hun ser hammergodt ud med minitimeren i munden og se og mærke hende, når hun rider, er bare superdejligt. Den intime del af besøget var bare rigtig godt. Bagefter blev jeg tilbudt massage, men foretrak lidt cuddling. Alt foregik på engelsk, da hun sagde, at hun kom fra Italien. Jeg har ingen grund til at tvivle på dette udsagn, vi talte bl.a. om den østrigske mindretalsbefolkning i området, hendes forældre taler tysk, hvilket hun så ikke selv gør. Alt i alt en dejlig måde at bruge en halv time på en varm sommereftermiddag. Eneste lille minus, kun tantekys. Gentagelsesfare: Ja. Anbefaling: Helt klart Link: http://eventyrpigerne.dk/girls/mia2/index.php Venligst OT 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 25. Juni, 2022 (edited) Oldtimer skrev, for 2 timer siden: Venlige medsyndere. I går fik jeg i varmen, nok af at se på de smukke sommerpiger i deres lette gevandter og korte kjoler, kort sagt:" Jeg blev liderlig!" Jeg havde været i Odense (ikke til Tinderbox) og været rundt i den solbeskinnede by, på vejen hjem i bilen var der en del uro lige foran rattet. Jeg stoppede ved rastepladsen før broen og tjekkede Eventyrpigerne ud. Mia var på planen og billederne var da ganske tillokkende. Jeg kender jo stedet godt efter mine +20 besøg, så fik kodet Fjenneslev ind på GPS'en og afsted. Fremme måtte jeg banke hårdt på døren, lidt efter endnu hårdere endelig lukkede telefondamen døren op. Jeg blev lidt paf...Ny dørdame?...Hun er godtnok appetitlig, gid hun var til fals. Ja, sådan tænkte jeg. Glædeligt overrasket blev jeg, da det viste sig at være Mia. Så jeg bestilte huxflux en halv time i hendes selskab. Efter badet gik der lidt tid, før Mia kom ind i ført en rød todelt bikiniagtig ting. Hun er rigtig sød og glemte rent at få pengene, jeg måtte spørge. Dette gav en god stemning og da jeg var nøgen, var det jo ganske naturligt, at hun også blev det. Minitimeren rejste sig straks for damen, man er vel gentleman. Herefter fulgte en række dejlige gensidige berøringer, hun har en meget smuk fisse, hun ser hammergodt ud med minitimeren i munden og se og mærke hende, når hun rider, er bare superdejligt. Den intime del af besøget var bare rigtig godt. Bagefter blev jeg tilbudt massage, men foretrak lidt cuddling. Alt foregik på engelsk, da hun sagde, at hun kom fra Italien. Jeg har ingen grund til at tvivle på dette udsagn, vi talte bl.a. om den østrigske mindretalsbefolkning i området, hendes forældre taler tysk, hvilket hun så ikke selv gør. Alt i alt en dejlig måde at bruge en halv time på en varm sommereftermiddag. Eneste lille minus, kun tantekys. Gentagelsesfare: Ja. Anbefaling: Helt klart Link: http://eventyrpigerne.dk/girls/mia2/index.php Venligst OT Ja. Dejlige italienske Mia er også en af mine favoritter selvom jeg ikke har besøgt hende i laang tid. Hun er i øvrigt en dejlig stabil pige (Når hun nu ikke er på sine 3 måneder lange ferier) med vagter hos Sexygirls i Helsingør og samt ja, Eventyrpigerne og også hos Pussygalores, også dengang da de lå i baggården på Finsensvej i Frederiksberg ( Lindevang Metro var tættest på) Gad vide hvad det hus i baggården nu bruges til (boliger?) for det var et dejligt sted at besøge.... Desuden findes Mia også på Annoncelight men med et andet telefonnr. Måske arbejder hun også privat/diskret? Nogen med viden herom? Heldigvis er hun vendt tilbage til aftenvagter hos Pussygalores efter det sidste 1,5 år ( On and Off) kun at have formiddagsvagter samme sted. Eneste hage er måske at efter så lang tid i branchen. 2-3 år med diverse lange pauser, Så mange år har hun ikke udvidet sit repertoire med tungekys og mere kinky ydelser (vi taler ikke om lak og læder, men blot lidt mere eksperimenterende som Golden Shower, verbal domination fra hende til mig ( på engelsk) hvilket kunne være rart. (I want you to do that to me..Put in right there osv. osv.) Havde en drøm om at hun skulle prøve at dominere mig og tage styringen og tale slemt til en. Frækt når "unge, slanke, feminine piger", nu som Mia, vil prøve men hun var ja mest til GFE oplevelser, soft sex og havde det bedst med at være sød og rar, hvilket hun gør godt, men det gør lidt at hun er svær at differentiere fra andre piger. Kunne være interessant hvis hun skilte sig lidt mere ud for hendes udseende fejler bestemt intet når hun guffer på pikken. Sei Bella, Mia. Håber hun bliver i branchen i lang tid for ansigtet er rigtig sødt og kroppen sprød og lækker. Kunne være rart hvis hun (med Google Translate) ville læse med herinde om vores tanker..Men måske ved hun og andre slet ikke at EG eksisterer...? Redigeret 25. Juni, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NiceShirt 26 Skrevet 26. Juni, 2022 ppd skrev, den 25.6.2022 at 09:54: Desuden findes Mia også på Annoncelight men med et andet telefonnr. Måske arbejder hun også privat/diskret? Nogen med viden herom? Jeg mindes også - dog ikke 100% sikker, at hun inden for det sidste års tid, annoncerede derinde, med at hun tilbød græsk til hende, men har aldrig set det siden eller fået et svar fra hende, da jeg skrev til hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 26. Juni, 2022 (edited) NiceShirt skrev, for 26 minutter siden: Jeg mindes også - dog ikke 100% sikker, at hun inden for det sidste års tid, annoncerede derinde, med at hun tilbød græsk til hende, men har aldrig set det siden eller fået et svar fra hende, da jeg skrev til hende Dejlig- og nyttig viden. Kan huske at jeg spurgte Mia, for laang tid siden, da hun var på Finsensvej om hendes menu. Der svarede hun "Alle blide forslag og forskellige blide kombinationer". Nu har hun været i gamet i efterhånden i et par år- Dejligt, og TAK for det. Måske er hun blevet mere rutineret (det må man et eller andet sted gå ud fra..)så jeg ved ikke om hendes menu er blevet mere omfattende med tiden? Ville da med glæde prøve at udføre grækernes kunst med hende. Det siger City Girls i Helsingør Pussygalores i Kbh Ø ( vagt hver tirsdag aften) og Eventyrpigerne ( fantastiske evne til at tiltrække unge piger fra Storkøbenhavn ...) i et stråtækt bondegård/hus i den lille meget lille landsby (3 huse) i Fjenneslev på Midtsjælland (Hver fredag aften) : "Alle blide former og frække cocktails. Lettere avanceret. Modtager frække fantasier og forslag": Hvad det under lettere avanceret kunne være ved jeg ikke..? "Lettere dominans og forsigtig græsk til hende"..? På hendes egen annonce på annoncelight skriver hun ingenting om menu (?), der er blot flotte/dejlige billeder og et mobilnummer, så hvor man møder hende i hvilken by og hvilket sted (måske privat/disket ?) hvis man kontakter Mia der, er svar skyldigt... Hvis andre har info skal de være hjertes velkomne til at dele. Redigeret 26. Juni, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 26. Juni, 2022 Mia er en smuk girl friend klassiker og en ualmindelig sød pige. Jeg har været sammen med hende mange gange og har et særligt forhold til både hende og Italien. Lad os kalde det poetisk, sitrende sex, det vi har sammen. Med lidt kinky krydderi efterhånden som vi har nydt hinanden over 20 gange. Det er noget med tillid, pli og respekt. Jo flere gange, des mere ro. Frigørelsen fra standardtemaet kommer med kendskabet til hinanden. Signor Cuoco Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 26. Juni, 2022 Signor Cuoco skrev, for 49 minutter siden: Mia er en smuk girl friend klassiker og en ualmindelig sød pige. Jeg har været sammen med hende mange gange og har et særligt forhold til både hende og Italien. Lad os kalde det poetisk, sitrende sex, det vi har sammen. Med lidt kinky krydderi efterhånden som vi har nydt hinanden over 20 gange. Det er noget med tillid, pli og respekt. Jo flere gange, des mere ro. Frigørelsen fra standardtemaet kommer med kendskabet til hinanden. Signor Cuoco Dejligt. Så med gentagende besøg kan det måske blive til mere stærkt krydderi, Peperoncini, i form af lidt dristigere udfoldelser ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 26. Juni, 2022 ppd skrev, for 42 minutter siden: Dejligt. Så med gentagende besøg kan det måske blive til mere stærkt krydderi, Peperoncini, i form af lidt dristigere udfoldelser ? Måske. Det afgør Mia. I så fald sker det glidende, spontant nel momento. En lidt skør, men alligevel spicy detalje. Sidst det skete, overgik jeg mig selv i langsprøjt. Har ikke præsteret det siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 26. Juni, 2022 Signor Cuoco skrev, for 8 minutter siden: Måske. Det afgør Mia. I så fald sker det glidende, spontant nel momento. En lidt skør, men alligevel spicy detalje. Sidst det skete, overgik jeg mig selv i langsprøjt. Har ikke præsteret det siden. Fantastisk! Multo Bene, Mia! possa continuare a lungo. Noget a la: Må hun fortsætte længe (endnu) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg