Hop til indhold
aalborgsoe

Katrin Aalborg – Dejlig oplevelse

Recommended Posts

Har for et par dage siden været på et virkelig dejligt besøg hos Katrin i Aalborg.

Link: https://annoncelight.dk/showad/274639

 

Har efterhånden besøgt en del piger og Katrin vil jeg placere på den øverste hylde.

 

Blev modtaget af en brunette med meget flotte former former og et stort varmt smil. Præcis som på hendes billeder. Især hendes bryster er bare lækre.

Pæn diskret lejlighed i området omkring Ny Nibevej. Let til parkering og meget diskret. Ingen har mistanke til hvad man skal. Stedet er lidt uden for midtbyen, så ingen trafikale problemer.

 Fik udleveret håndklæde og anvist badeværelse inden sexen startede.

 Hun er virkelig en vidunderlig pige som bare leverer varen.

Man føler at hun nyder det hun laver når man er sammen med hende.

Hun er desuden meget spørgende og lydhør over for kundens ønsker.

Fra man kommer til man går er der bare opmærksomhed på hvad der skal ske og man føler hun kan mærke hvad man tænder på.

Er også selv meget let antændelig. Hun vred underlivet og holdt mit hoved da jeg slikkede hende.

Da vi efterfølgen fortsatte i doggy var hun naturlig våd og der skulle ikke glidemidler til.

Hun lod også til at nyde det idet hun vred sig lystigt

Mit besøg varede 45 minutter og der var tid til både sex, snak og massage. Hendes engelsk er udmærket så ingen sproglige problemer.

Alt i alt en dejlig oplevelse for

Pigens udseende:  9 af 10

Lejlighed :               9 diskret og ingen nysgerrige naboer.

Sexen :                    10 ud af 10. ( Ingen ting at klage på)

Gentagelsesfare :    ja håber det. Må spare andre steder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aalborgsoe skrev, den 24.6.2022 at 19:07:

Har for et par dage siden været på et virkelig dejligt besøg hos Katrin i Aalborg.

Link: https://annoncelight.dk/showad/274639

 

Har efterhånden besøgt en del piger og Katrin vil jeg placere på den øverste hylde.

 

Blev modtaget af en brunette med meget flotte former former og et stort varmt smil. Præcis som på hendes billeder. Især hendes bryster er bare lækre.

Pæn diskret lejlighed i området omkring Ny Nibevej. Let til parkering og meget diskret. Ingen har mistanke til hvad man skal. Stedet er lidt uden for midtbyen, så ingen trafikale problemer.

 Fik udleveret håndklæde og anvist badeværelse inden sexen startede.

 Hun er virkelig en vidunderlig pige som bare leverer varen.

Man føler at hun nyder det hun laver når man er sammen med hende.

Hun er desuden meget spørgende og lydhør over for kundens ønsker.

Fra man kommer til man går er der bare opmærksomhed på hvad der skal ske og man føler hun kan mærke hvad man tænder på.

Er også selv meget let antændelig. Hun vred underlivet og holdt mit hoved da jeg slikkede hende.

Da vi efterfølgen fortsatte i doggy var hun naturlig våd og der skulle ikke glidemidler til.

Hun lod også til at nyde det idet hun vred sig lystigt

Mit besøg varede 45 minutter og der var tid til både sex, snak og massage. Hendes engelsk er udmærket så ingen sproglige problemer.

Alt i alt en dejlig oplevelse for

Pigens udseende:  9 af 10

Lejlighed :               9 diskret og ingen nysgerrige naboer.

Sexen :                    10 ud af 10. ( Ingen ting at klage på)

Gentagelsesfare :    ja håber det. Må spare andre steder 

Hende har jeg også besøgt tidligere.

Hun er nemlig en dejlig kvinde. Ved ikke om hun er ældre end hun skriver, me hun er fast og smuk med brede hofter og smal talje- og udstråler ro og erfaring og ja, så virker hun ægte ophidset og som hun nyder det..

Og hendes bryster- mums

Del dette indlæg


Link til indlæg
aalborgsoe skrev, den 24.6.2022 at 13:07:

 

Pæn diskret lejlighed i området omkring Ny Nibevej. Let til parkering og meget diskret. Ingen har mistanke til hvad man skal. Stedet er lidt uden for midtbyen, så ingen trafikale problemer.

 

@hundredetusinde Jeg har ikke selv besøgt hende, men mon ikke OP har nok detaljer hvis du koncentrere din søgning til den del af Aalborg som beskrevet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...