Hop til indhold
HammerThor

Besøg hos den smukke Choko Tøs

Recommended Posts

Det er længe siden at jeg har besøgt ovennævnte da hun som regel kun arbejder i dagtimerne.
Ikke så meget at sige udover at hun ALTID lev. varen.
I skriver så tit at i kommer til en, hvor billederne lyver eller hun er sur og man skal bare ud igen i en fart, det sker ikke her.
Hun er en skøn lille sag, altid ren og velduftende MUMS og det er en fornøjelse at slikke hende. Hendes blow er i den høje ende af skalaen
PS! Jeg har fået lov til at lave denne anmeldelse

https://annoncelight.dk/showad/310291

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby

Efter billederne at dømme, så er hendes hudfarve til den absolut lyse side af choko-skalen, så jeg tager ikke til Ålleren for at besøge hende :wink:

Hun skriver direkte i sin annonce, at hun ikke ønsker anmeldelser på nettet, men kun af dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, 1 time siden:

Efter billederne at dømme, så er hendes hudfarve til den absolut lyse side af choko-skalen, så jeg tager ikke til Ålleren for at besøge hende :wink:

Hun skriver direkte i sin annonce, at hun ikke ønsker anmeldelser på nettet, men kun af dig?

På det ene billede er hun da rimelig mørk.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

På det ene billede er hun da rimelig mørk.. 

Korrekt. Hun er også langhåret i modsætning til kvinden på det sidste foto. Det er fotos af to forskellige kvinder :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 3 timer siden:

Efter billederne at dømme, så er hendes hudfarve til den absolut lyse side af choko-skalen, så jeg tager ikke til Ålleren for at besøge hende :wink:

Hun skriver direkte i sin annonce, at hun ikke ønsker anmeldelser på nettet, men kun af dig?

Kunne være interessant at høre om andres oplevelser hos hende, eller er det kun TS som må komme med sin positive anmeldelse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 1 time siden:

Korrekt. Hun er også langhåret i modsætning til kvinden på det sidste foto. Det er fotos af to forskellige kvinder :ph34r:

Det er samme pige på alle billederne ... Med hensyn til hudfarve , er hun vel nærmest mulat .. Hvis det virker som om hun har forskellig hudfarve på billederne , skyldes det nok lysforholdene og kameraet ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
massage er fedt skrev, for 47 minutter siden:

Kunne være interessant at høre om andres oplevelser hos hende, eller er det kun TS som må komme med sin positive anmeldelse? 

Jeg har besøgt Choko tøsen flere gange gennem de sidste par år,men har af respekt for hendes ønske om ingen omtale her, ikke skrevet om hende, men nu låget er røget af, kan jeg bare sluppere med, at hun er god, hun levere varen, og når man længe har leget med frodige piger, er det en hel befrielse og være sammen med Choko tøsen, som absolut er i den tynde ende.

 Normalvis er jeg en fedterøv, og sidste gang jeg var sammen med hende kørte hun med “ sommerpriser” 30/600, jeg gav hende tusind med ordene; Du har sgu altid været mere en 600kr værd, og så fik jeg en god oplevelse, og skal igen når kalenderne passer sammen.

Hun er pæn mørk i huden , men rigtig som en skriver mulat, en hvid  far og en mørk mor, eller var det modsat, det er lige meget tøsen er god

kmus

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby
Vendelboen skrev, for 2 timer siden:

Det er samme pige på alle billederne ... Med hensyn til hudfarve , er hun vel nærmest mulat .. Hvis det virker som om hun har forskellig hudfarve på billederne , skyldes det nok lysforholdene og kameraet ...

Ja, helt sikkert! Tykkelsen på lårene og hårlængden afhænger selvfølgelig af lysforholdene. Dumme mig! :ph34r:

Redigeret af TheGreatGatsby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby
Vendelboen skrev, for 5 timer siden:

Dét tror jeg, du har ret i.. 

Jeg er da ikke i tvivl om, at det er en mørk kvinde I bliver mødt af i Aalborg. Men hvis du er stamgæst hos hende, så må du da gerne tage dit kamera med og tilbyde hende en ny serie af fotos under optimale lysforhold ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu også besøgt igemmen flere år. Hun er dejlig og gør flere ting som ikke står i annoncen. 
hun er altid et besøg vær. Lækker , sød , uden at kikke på uret.  Stram

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun være enig i de positive anmeldelser. Tøsen leverer varen og tit mere til. Mega lækker krop hvis man er til petit lyschoko. Små lækre bryster og en stram fisse, der altid er frisk og klar på en omgang fransk. For ikke at tale om hendes fransk, super lækkert og hvis man spørger pænt, må man germe sprøjte hende i munden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Hun kan da frabede sig alt det hun vil, det gælder bare ikke i forretningsverdenen, som jo denne business er, uanset hvordan det vendes og drejes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trust-me skrev, for 15 timer siden:

Hvor holder hun iøvrigt til nu om dage? Jeg ber ikke om adressen blot ca?

Forskellige adresser i Aalborg / Nørresundby. Tror det er sådan noget AirBnB hun bruger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt underligt at hun skriver hun er ingen anmeldelser vil have og så henviser hun selv henviser til den her Har besøgt hende en gang synes ikke det var så godt hun satte et stopuret til lige snart man kom ind havde på fornemmelsen men bare skulle hurtig ud igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes mange tillæg hos en del piger - men den her har jeg godt nok ikke lige set før.

250 kr. ekstra, hvis hun skal have et par selvsiddende strømper på :mrgreen:

Jeg troede at pigerne havde sådan lidt frækt tøj på, fordi det tænder mændene, men der tog jeg åbenbart fejl :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...