Hop til indhold
DaKaiser

Centro Massaggio Orientale i Rom

Recommended Posts

Efter at have mødt en lukket dør hos king spa massage i går fik min søgen mig til det her sted.

En kraftig kineser på ca. 30+  viste mig ind til rummet. Jeg bestilte og betalte 50€ for 1 time. Jeg kom hurtigt ud af tøjet og op på briksen.

Hun var flink nok til at spørge efter et par min. om det var o.k. Jeg rystede let på hovedet og sagde no please harder i cannot feel it. Så gjorde hun det og det blev en ret o.k. god massage.

Alt fik hendes opmærksomhed og det var nu ret o.k.

Så var det om på ryggen og hun lagde hånden på pikken og spurgte om jeg ville have noget her.

Jeg takkede ja til en håndtrold og hun ville have 50€ mere.  Jeg sagde no no og efter lidt forhandling blev det til 20€ ekstra hvilket var fint med mig.

Der kom mere olie på og meget målrettet gik hun efter at jeg fyrede den af hurtigt.  Det gjorde jeg og da jeg ikke havde spermet i nogle dage så blev hendes hænder rimelig godt sjasket til.  

Hun klagede lidt på kinesisk og forsvandt hurtigt ud på toilettet.

Så kom hun tilbage og fortsatte resten af tiden med at massere foran.

70€ for det hele.  Jeg kunne godt komme tilbage. Jeg vil hellere se om der er nogle andre lidt slankere. Hun var sød og venlig så der er ikke noget der jeg vil bare heller være sammen med en som er mere min type.

Jeg tror godt hun kan overtales til sut og knep, men det orkede jeg ikke med hende så jeg gad ikke at foreslå det.

Adressen er: Via Emilia, 26B, 00187 Roma RM, Italien

Redigeret af DaKaiser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...