Hop til indhold
M9000M

Fantastiske Melinda Aalborg

Recommended Posts

Er netop vendt hjem fra et frækt møde med Melinda i Aalborg Centrum.
Jeg har længe kigget på hendes profil på annoncelight, og i dag måtte jeg bare skyde ferien igang sammen med hende.
Rigtig god og let kommunikation over SMS, endda med lidt humor da hun skal have lov til, at tage et bad førend hun er klar til besøg.
Da hun åbner døren, møder jeg en vel duftende og smilende Melinda i en lille blå sag og håret er sat som ønsket.
Vi udveksler lidt smalltalk og pengene skifter hænder.
Sikke en super flot krop med de dejligste bryster og en perfekt numse.
Tiden går hurtigt i Melindas fantastiske selskab, dog uden at seancen blev forhastet.
Synes at forstå hun bliver her 14 dage mere, så jeg skal bestemt nå at møde hende igen.
* * * * *

https://annoncelight.dk/showad/278025

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil gerne give udtryk for det samme som i ovenstående.
Melinda er en skøn pige, som altid er i godt humør og giver fantastisk GFE.
Bevars vi kan alle have gode og dårlige dage, men de gange jeg har besøgt hende er værd at tænke tilbage på.

Så er det nok også sådan, at hvis man behandler hende med respekt, får man også respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede her til at aften at booke tid ved den velkendte Melinda, og fik af vide at hun var optaget af en kunde fra 11-13..

Altså, please. Jeg er ikke blå-øjet, naiv og dum, men man kan da ikke kneppe i 2 timer, så hvad bestiller man, når man booker en GP i 2 timer?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 4 minutter siden:

Prøvede her til at aften at booke tid ved den velkendte Melinda, og fik af vide at hun var optaget af en kunde fra 11-13..

Altså, please. Jeg er ikke blå-øjet, naiv og dum, men man kan da ikke kneppe i 2 timer, så hvad bestiller man, når man booker en GP i 2 timer?  

Næ, det er ikke sikkert man kan kneppe konstant i 2 timer.

jeg tror ikke, du har besøgt den dejlige Melinda - jeg har og jeg kan nemt forestille mig 2 timer med hende, hun tilbyder faktisk det meste, så der er meget der kan afprøves - og med hendes service, så er det ikke noget problem…

men jeg vil ikke anbefale dig, at starte ud med 2 timer - køb 30 min du bliver garanteret positiv tilfreds - gå nogle dage,  tænk på hende og fantaser om at lege med hende, så er jeg også sikker på du kan bruge 1,5 - 2 timer med hende denne gang

pøj pøj - glæder mig til at læse din anmeldelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, Lige nu:

Næ, det er ikke sikkert man kan kneppe konstant i 2 timer.

jeg tror ikke, du har besøgt den dejlige Melinda - jeg har og jeg kan nemt forestille mig 2 timer med hende, hun tilbyder faktisk det meste, så der er meget der kan afprøves - og med hendes service, så er det ikke noget problem…

men jeg vil ikke anbefale dig, at starte ud med 2 timer - køb 30 min du bliver garanteret positiv tilfreds - gå nogle dage,  tænk på hende og fantaser om at lege med hende, så er jeg også sikker på du kan bruge 1,5 - 2 timer med hende denne gang

pøj pøj - glæder mig til at læse din anmeldelse 

Nu er det sådan at jeg har besøgt hende flere gange i Holsted og omegn, men stadig.. 2 timer

prøv lige at forklar hvad 2 timer skal gå med.

Jeg skal besøge hende imorgen kl 13.00, og har booket 60 min med det hele.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 56 minutter siden:

Ham der skal besøge hende fra 11-13 (hvis han læser med) kan han ikke beskrive hvad man laver :-)

Han skal vel lave nogenlunde det samme ,som du skal ? 

Bare dobbelt så længe ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 35 minutter siden:

Han skal vel lave nogenlunde det samme ,som du skal ? 

Bare dobbelt så længe ..

Modtaget

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 7 timer siden:

Nu er det sådan at jeg har besøgt hende flere gange i Holsted og omegn, men stadig.. 2 timer

prøv lige at forklar hvad 2 timer skal gå med.

Jeg skal besøge hende imorgen kl 13.00, og har booket 60 min med det hele.. 

Arg… jeg behøver jo ikke skrive her hvad jeg vil bruge 120 minutter med hende - men jeg vil vel lave noget af det du vil gøre i 60 min, jeg har bare dobbelt tid og en eller 2 muligheder få at gøre det samme igen….

hun er super sød og serviceminded - jeg har altid haft god kemi med hende, de gange jeg har været der, har jeg altid været der over den tid jeg har betalt for, så jeg vil ikke føle mig snydt, fordi vi bruger x antal minutter til snak - og et langt bad

jeg glæder mig til at læse din anmeldelse, god tur

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 9 minutter siden:

Arg… jeg behøver jo ikke skrive her hvad jeg vil bruge 120 minutter med hende - men jeg vil vel lave noget af det du vil gøre i 60 min, jeg har bare dobbelt tid og en eller 2 muligheder få at gøre det samme igen….

hun er super sød og serviceminded - jeg har altid haft god kemi med hende, de gange jeg har været der, har jeg altid været der over den tid jeg har betalt for, så jeg vil ikke føle mig snydt, fordi vi bruger x antal minutter til snak - og et langt bad

jeg glæder mig til at læse din anmeldelse, god tur

Nyd tiden idag fra 11-13 - jeg har annulleret så du kan godt gå over tid :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi Melinda i dag - fejrer lige starten på min sommerferie.
Som altid var hun sød, sjov og dejlig.

Var der en time.... men kunne nemt forestille mig at man nemt kunne være der i to....:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...