Hop til indhold
Jernrør

Inessa toppen af toppen

Recommended Posts

Halløj puha ved at være et godt stykke tid siden jeg har skrevet her inden.
Grunden tja Odense er efter min mening ret død, virker som om der er mange fake profiler, jeg kender måske ikke de nye steder, jeg er meget i kbh hvor der er mange flere piger at vælge i mellem. der er nok mange grunde.

Vil dog sige at jeg savner det gode gamle sted i Taarup, og de gode gamle dage med ham gutten som lavet fake anmeldelser af dem i Taarup, hvad han ikke kunne skrive af gode oplevelser og hvor ville pigerne var med ham, det var nu fint og det gav faktisk ret meget liv i vores lille fællesskab her inde for Fyn og det kan man da kun savne.

 

En ting er sikkert og det er https://annoncelight.dk/showad/299100 er guld i Odense og vi skal være så glade for at en pige med hendes udsende og kvaliteter gider at blive ved med at komme til lille Fyn for mange som hende forbliver over i Kbh.

Jeg har besøgt Inessa et hav af gangen og hun lever bare altid med et smil godt humør frækt sex. Hendes krop er så super fræk og hun ser pisse godt ud, en fantastisk juice røv, hendes omvendt cowgirl går lige i pikkemanden det er klart min favorit stilling med hende :D

Hun er faktisk den eneste jeg besøger i Odense. Og selv når jeg ser hende i Kbh så er der os chancer for jeg tager et smut forbi hende der. I mine øjne er vi så heldige at hun gider at besøg os. 

Jer der kender hende ved hvad jeg snakker om. Jer andre som ikke har givet hende et besøg og savner noget godt på Fyn, så kan jeg kun anbefalede at tage forbi hende.

 

Inessa håber du bliver ved med at komme forbi Odense, og ellers skal jeg nok finde dig i kbh, ses næste gang :wub: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inessa er MEGA sød, og røv lækker. 
 Men sex delen er kedelig, der er intet “vildt” over hende. Udover udsendet. Men det trækker også op

Del dette indlæg


Link til indlæg
Antrahx skrev, for 10 minutter siden:

Inessa er MEGA sød, og røv lækker. 
 Men sex delen er kedelig, der er intet “vildt” over hende. Udover udsendet. Men det trækker også op

100% enig.......Inessa mangler simpelthen charme og personlighed i min optik.  Har besøgt hende 2 gange og blev faktisk ret skuffet begge gange...hmmmm....jeg tændte sgu ikke rigtigt på hende qua hendes alt for kedelige og intetsigende attitude. Det er bare ikke nok med store plastikbryster og pumpede læber.......alt det andet er meget vigtigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betragter Inessa som et sikkert kort: Hun er virkelig lækker og hun har ikke alle de her stressende nykker, som nogle andre har. Sandt, hun er ikke vild, ejheller GFE som sådan - men hun er satme flot. Så kan jeg godt klare resten selv :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende idag.

Havde fortrængt hvor lækker og sød hun er, så det var virkelig en verdensklasse oplevelse, igen igen. Hun var i godt humør og var klar på hygge snak efterfølgende, så ingen stress.

De nye bryster er også healet, så der er fri leg igen.

Jeg skulle hilse og sige at der har været ualmindeligt stille de sidste par dage, så i kan roligt lave en aftale med en helt frisk Inessa<3 <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mikkelræv, jeg kan fornemme, at virkeligheden er ved at ramme flere piger, nemlig at det store udbud af piger, sammenholdt med en mindre efterspørgsel pga den økonomiske situation, alt andet lige må medføre lavere priser, hvis de vil holde omsætningen !

Del dette indlæg


Link til indlæg
John61 skrev, for 3 minutter siden:

Mikkelræv, jeg kan fornemme, at virkeligheden er ved at ramme flere piger, nemlig at det store udbud af piger, sammenholdt med en mindre efterspørgsel pga den økonomiske situation, alt andet lige må medføre lavere priser, hvis de vil holde omsætningen !

Hun fortalte at der var tryk på kalenderen i sidste uge. Og nu at der var først lønudbetaling for de fleste om fredagen, så ved jeg ikke om din betragtning helt holder stik. Men jeg er enig i, at det på et tidspunkt kan blive aktuelt, hvis alting fortsætter som nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun (endnu en gang) tilslutte mig alle de rosende ord om Inessa.

Smag og behag er selvfølgelig forskellig, men for mig rammer hendes vindende personlighed, krop og sex helt perfekt.

Ingen stress, ingen tidstagning og hun er serviceminded på en personlig måde langt ud over det sædvanlige i denne branche.

Som tilbagevendende kunde bliver man genkendt, og man fornemmer at Inessa er glad for at se én igen.

Hun er i Odense til fredag næste uge, og så ser vi hende nok ikke før til november.

 

God sommer til jer alle

Redigeret af Architect

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...