Hop til indhold
Guest daddyo

lille&fin roskilde

Recommended Posts

Guest daddyo

Ingen som har prøvet at få en aftale, ender med 2800 for 45 min , ?? Hun kan selv komme til dig
Men ingen , eller også er hun så god, at ingen vil fortælle )

 

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste betragter det bare som utrolig dårlig stil at udveksle prisoplysninger her, så mon ikke det er derfor, du ikke får nogen kommentarer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Casten skrev, for 14 timer siden:

De fleste betragter det bare som utrolig dårlig stil at udveksle prisoplysninger her, så mon ikke det er derfor, du ikke får nogen kommentarer ?

de fleste tråde her har pris, og det er hendes egen, og ikke noget jeg har forhandlet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

fik en aftale om 45 min, 
Hun kom selv , og det gik hurtigt i soveværelset. Hun tog tøjet af satte sig på knæ foran mig. hvad sker der når en flot, slank pige , med hjulpne bryster og masser af tatoveringer venligt tar dig i munden ) og holder den i munden når den sprøjter )
Efter et kvarter og en lille pause, var det 69 og hun var drivende våd. Op på fars hat uden og red mig frækt til jeg fyrede for anden gang i hende)
Kys i entreen og afsted , det er helt sikkert noget jeg vil igen
Fandme en flot lille pige , og fræk, hun kan sit kram og kan lide det
Det bliver ikke sidste gang ) 

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 28.6.2022 at 09:18:

Fandme en flot lille pige , og fræk, hun kan sit kram og kan lide det
Det bliver ikke sidste gang ) 

God anmeldelse, hun virkede lidt for prof i det til min smag, men måske man skulle genoverveje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Emptyman skrev, for 54 minutter siden:

God anmeldelse, hun virkede lidt for prof i det til min smag, men måske man skulle genoverveje.

Jo , det var da lige på og hårdt. Og ikke så megen hvad laver du så il dagligt ? i stuen først ) Hvilket jeg da bestemt ellers er vant til
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...