Hop til indhold
Guest PoulAfDannebrog

Rebecca i Bording

Recommended Posts

Overvejede, men sprang fra da hun ikke tilbyder SF og CoB.
Billederne dukker ikke op på andre sider og hun ser smuk ud trods hun i teksten skriver at hun ikke er en supermodel

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDannebrog skrev, den 23.6.2022 at 16:38:

https://annoncelight.dk/showad/243957

Hende har jeg ikke set før - puha, det er næsten så man får sved på panden.... :)

Nogen som har besøgt hende?

Jeg kan anbefale hende. Virkelig sexet. God service. Billeder er vellignende. Hun sender nogle ægte på mms. 

Jeg tog 30 min til 700 kr. Og ingen ekstra ydelser. Det var et af mine bedre besøg. Jeg fortrød ikke det mindste.

Hun er berøringsvenlig og vil gerne give en god service. Det er det kendte sted i Bording, hvor man skal ad en trappe til 1. sal.

@PoulAfDannebrog

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 22 timer siden:

Jeg kan anbefale hende. Virkelig sexet. God service. Billeder er vellignende. Hun sender nogle ægte på mms. 

Jeg tog 30 min til 700 kr. Og ingen ekstra ydelser. Det var et af mine bedre besøg. Jeg fortrød ikke det mindste.

Hun er berøringsvenlig og vil gerne give en god service. Det er det kendte sted i Bording, hvor man skal ad en trappe til 1. sal.

@PoulAfDannebrog

Tak for info. Ved du om hun tungekysser? På forhånd tak. 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Hun smutter til Kolding næste gang, blot som information. Jeg ved ikke hvårnår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
PoulAfDannebrog skrev, for 3 timer siden:

Hun smutter til Kolding næste gang, blot som information. Jeg ved ikke hvårnår.

Det er så fra nu af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
Joey Joe Joe skrev, den 26.6.2022 at 17:14:

Jeg kan anbefale hende. Virkelig sexet. God service. Billeder er vellignende. Hun sender nogle ægte på mms. 

Jeg tog 30 min til 700 kr. Og ingen ekstra ydelser. Det var et af mine bedre besøg. Jeg fortrød ikke det mindste.

Hun er berøringsvenlig og vil gerne give en god service. Det er det kendte sted i Bording, hvor man skal ad en trappe til 1. sal.

@PoulAfDannebrog

Hej @Joey Joe Joe jeg har nu også fået tilsendt et par billeder, men må indrømme de ikke er super vellignende i forhold til annoncen, selvom hun ser sød ud og kroppen er gangbar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Aaaaand she's in Fredericia. Og så må jeg muligvis trække dén tilbage omkring annoncebilleer kontra modtagne MMS - det kan godt være samme person. Hvad makeup ikke kan gøre nu til dags, hva? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er normalt ikke en der kun vil nævne det dårlige ved en oplevelse, men når man kommer ind til en pige hvor tattooveringen pludselig ikke er der så ringer klokkerne allerede... hun ser ok ud, men SLET ikke hende på billederne. Hun er ikke til stede, er sød i starten men siger ingenting så snart den falske akt er igang.

Hun har ingen tålmodighed og prøvede at få mig til at komme efter 5-10 min ved en betaling på en halv time. Det var også lykkedes hende hvis ikke hun havde skruet telefonen helt op for lyd som konstant ringede og ødelagde mit mentale fuldstændigt.

Kan godt være det bare er mig som også skal have mentalt medspil for at det fungere, men jeg endte med at spørge om hun kunne lide det hun lavede hvor hendes svar også var en rystende på hovedet...

 

Hun laver simpelthen den mest falske omgang og lever kun på hun ser nogenlunde ud! 

Så hvis du er der for en dukke med store, hårde falske bryster der kan bevæge sig frem og tilbage en smule på din pik så er hun helt perfekt til dig, men forvent hverken lyd eller følelse i det hun laver.

 

Sorry for den ærgerligt forklaring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...