mejersken 47 Skrevet 13. Oktober, 2013 Hej Alle Jeg vil gerne dele min oplevelse med parret bag denne annonce https://annoncelight.dk/annonce/74245/ko ... n-i-odense Bilederne i Annoncen er nok et par år gamle, men hun er stadig en flot pige med gode former. Jeg mødte dem på et hotel i den vestlige del af Århus. Konen sad på sengen iført en mørk halv-gennemsigtig overdel samt et par små mørke trusser, mens manden sad fuldt påklædt i en stol ved siden af. Der blev han iøvrigt siddende under hele mødet Vi startede med at tage et hurtigt bad sammen hvor der ikke blev sparet på kys og kærtegn. - meget dejligt. Vi rykkede derefter ind til sengen hvor den stod på gensidig fransk, mest til hende da hun var meget glad for min teknik og fik orgasme et par gange. Vi krøb derefter ned under den store dobbelt dyne hvor det blev til endnu flere kys og kram kombineret med dansk indtil jeg måtte strække gevær. Vi tog derefter endnu et bad sammen hvor vi fik vasket diverse kropsvæsker af og kysset færdigt. Tilsidt hyggesnakkede vi lidt om løst og fast inden jeg efter 1.5 time gik igen. Alt i alt var det et godt besøg som kan anbefales, hvis man ikke har noget imod at manden i forholdet er til stede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13670 Skrevet 13. Oktober, 2013 mens manden sad fuldt påklædt i en stol ved siden af. Der blev han iøvrigt siddende under hele mødet Tilsidt hyggesnakkede vi lidt om løst og fast inden jeg efter 1.5 time gik igen. Alt i alt var det et godt besøg som kan anbefales, hvis man ikke har noget imod at manden i forholdet er til stede. Vil det sige at manden sad og kiggede på - eller sad han i et andet rum? Kunne han ikke gå en tur imens? - og hvad kostede sådan en omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mejersken 47 Skrevet 14. Oktober, 2013 Jeg kiggede ikke efter om han sad og kiggede på, men han var i det samme lokale Jeg gav 1500 spir Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg