Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal til København d 2/7 og ville gerne prøve en god omgang b2b måske også gerne pussyslide, men er ikke intresseret i FP

blot HJ eller BJ også god massage

hvor skal jeg tage hen. Kan se en PIM i Rødovre tilbyder noget men hvor vil i anbefale 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Washburn skrev, for 15 timer siden:

Er øko blow en bj med afslutning i munden?

Nej. Et øko blow er betegnelsen for et blowjob uden gummi, også kaldet "fransk uden", en engelsk betegnelse kunne være "owo = oral whit out". 

Et BJ med aftslutning i munden kaldes også for "Mega fransk", i diverse annoncer kan der også stå "CIM = Cum In Mouth"

SF, eller Super fransk, er betegnelsen for et BJ, hvor der er gummi, på selve hovedet/glansen, men skaftet er blotlagt.

Det er ihvertfald sådan jeg har forstået de forskellige termer udi oralsex til manden.

Undskyld for afsporring til @Firsttry

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gløden skrev, for 11 timer siden:

"owo = oral whit out".

En mindre typo. Det staves oral without.

Gløden skrev, for 11 timer siden:

SF, eller Super fransk, er betegnelsen for et BJ, hvor der er gummi, på selve hovedet/glansen, men skaftet er blotlagt.

Super fransk findes i MANGE varianter. Der har aldrig rigtigt været enighed om hvad det helt præcist dækker. En af varianterne er ganske rigtigt som du beskriver med gummi på toppen. En anden er det samme som mega fransk eller CIM. Den mest alm. er dog præcis den same som OWO, altså helt uden gummi, men uden at komme i munden.

Vi må heller ikke glemme luksus fransk. Det er igen de samme varianter som ved super fransk, men her er den mest normale CIM.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Superfransk på de gamle danske klinikker er noget med gummi på hovedet osv som beskrevet, har vist prøvet det engang for mange år siden. Superfransk udenfor den regi er, at pigen sutter uden og er der afslutning i mund, så er det megafransk. Det kan dog være en god ting at spørge først, da enkelte kan have alternative ideer om hvad ydelserne dækker. Jeg har iøvrigt aldrig set en annononce, hvor der står økoblow. Tror det er eroguide jargon.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 24.6.2022 at 20:30:

En mindre typo. Det staves oral without. Nørd!!:D

Super fransk findes i MANGE varianter. Der har aldrig rigtigt været enighed om hvad det helt præcist dækker. En af varianterne er ganske rigtigt som du beskriver med gummi på toppen. En anden er det samme som mega fransk eller CIM. Den mest alm. er dog præcis den same som OWO, altså helt uden gummi, men uden at komme i munden.

Vi må heller ikke glemme luksus fransk. Det er igen de samme varianter som ved super fransk, men her er den mest normale CIM. Jeg er enig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jonze skrev, den 24.6.2022 at 23:31:

Superfransk på de gamle danske klinikker er noget med gummi på hovedet osv som beskrevet, har vist prøvet det engang for mange år siden.

Nu er vi et forum som hedder efterlysning af thai massage..... så hvad superfransk betyder på de gamle danske klinikker er vel ikke så relevant. Bortset fra det har jeg fået super fransk RIGTIG mange gange i løbet af de sidste 30+ år. Incl. på danske klinikker og jeg har endnu aldrig oplevet at det blev givet med nogen som helst form for gummi. Heller ikke på toppen. Jeg har dog hørt om det, men som skrevet aldrig oplevet det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 29.6.2022 at 14:33:

Nu er vi et forum som hedder efterlysning af thai massage..... så hvad superfransk betyder på de gamle danske klinikker er vel ikke så relevant. Bortset fra det har jeg fået super fransk RIGTIG mange gange i løbet af de sidste 30+ år. Incl. på danske klinikker og jeg har endnu aldrig oplevet at det blev givet med nogen som helst form for gummi. Heller ikke på toppen. Jeg har dog hørt om det, men som skrevet aldrig oplevet det.

 

Normalen på de danske klinikker er, at de ikke giver fransk uden, og deres superfransk så bliver noget underligt noget med gummi på toppen. Det vil de danske klinikpiger der måtte være på forum også bekræfte. Om det har ændret sig de seneste par år ved jeg så ikke. Men jeg tvivler. At reglerne så kan brydes for de særligt udvalgte, er jeg da også sikker på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Har endnu ikke oplevet en thai kvinde der skulle have gummi på ved BJ, måske skulle der lidt ekstra i pengetanken, men har altid fået BJ uden gummi.

PS pas lige på tonen Jonze, det ligner at du tror du er på snapchat, facebook eller det der er værre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jonze skrev, den 30.6.2022 at 14:40:

Normalen på de danske klinikker er, at de ikke giver fransk uden, og deres superfransk så bliver noget underligt noget med gummi på toppen. Det vil de danske klinikpiger der måtte være på forum også bekræfte. Om det har ændret sig de seneste par år ved jeg så ikke. Men jeg tvivler. At reglerne så kan brydes for de særligt udvalgte, er jeg da også sikker på.

@JonzeDenne diskution bør tages i general debat, så dette bliver mit sidste indlæg om dette emne i denne tråd.

Jeg ved ikke hvad det er for danske klinikker du normalt besøger. Det er efterhånden mere end 40 år siden jeg første gang besøgte en GP, og siden da besøgt mindst 5-10 GP'er om året. Jeg har tildato ALDRIG oplevet en klinik, hvad enten det er dansk, udenlandsk, thai eller noget helt fjerde, hvor det ikke var muligt at få superfransk, og det har ALDRIG været med gummi på toppen. Superfransk med gummi på toppen, har aldrig været andet end noget der stod på klinikkernes websites. Jeg har ALDRIG mødt en pige som praktiserede det. På menu kortet kunne/kan man normalt vælge medllem fransk, super fransk  og mega fransk. Jeg har aldrig set et menu kort med flere varianter af super fransk. Eftersom det intet siger mig at komme i munden på en pige har jeg aldrig valgt den sidste option, så når jeg har fået super fransk helt uden gummi er det ikke fordi at jeg har valgt eller fået mega fransk.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 15 timer siden:

Har endnu ikke oplevet en thai kvinde der skulle have gummi på ved BJ, måske skulle der lidt ekstra i pengetanken, men har altid fået BJ uden gummi.

PS pas lige på tonen Jonze, det ligner at du tror du er på snapchat, facebook eller det der er værre. 

Kan nævne de første 10, hvis du vil have det..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...