Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hendes priser er i den høje ende. Billederne antyder overvægt, et ret ordinært udseende, ikke noget specielt dress. Altså en præsentation af varen der peger på noget lavere priser.

Skrevet
  • Author
shiny skrev, for 4 timer siden:

Hendes priser er i den høje ende. Billederne antyder overvægt, et ret ordinært udseende, ikke noget specielt dress. Altså en præsentation af varen der peger på noget lavere priser.

Så du har mødt hende? Man kan godt se hun er en frodig kvinde på billedet, derfor skal man tænde på det. Jeg vil vide hvordan er hendes opførelse.

Skrevet
Canelo Saul Alvarez skrev, for 19 timer siden:

Så du har mødt hende? Man kan godt se hun er en frodig kvinde på billedet, derfor skal man tænde på det. Jeg vil vide hvordan er hendes opførelse.

Nej, det fremgår ret tydeligt af min kommentar at jeg vurderer annoncen.

Skrevet

Jeg har mødt hende, og hun er fantastisk venlig og respektfuld. Jeg tror, hun nyder det mere, end jeg gjorde. hendes område i R er et meget roligt sted. Jeg vil besøge hende igen

Skrevet
Canelo Saul Alvarez skrev, for 10 minutter siden:

Andre som ikke har prøvet hende endnu? Har svært ha tillid med en ny opretter bruger.

Ja mig. 

Skrevet
Canelo Saul Alvarez skrev, den 22.6.2022 at 19:38:

Wauw, kan det passe at slet nogle som har besøgt BBWLiv endnu? :-o

Ja - det passer - derfor hun har sat sine priser ned i relation til annonceteksten. Det har åbenbart ikke givet Kunde Kø til butikken. :huh:

Skrevet
  • Author
TysTys skrev, for 5 minutter siden:

Ja - det passer - derfor hun har sat sine priser ned i relation til annonceteksten. Det har åbenbart ikke givet Kunde Kø til butikken. :huh:

Jeg er overrasket at hun er ikke kendt endnu, siden hun er dansker. Hvis man er til frodige danske kvinder.

• 5 months later...
Skrevet

Det er 1001 og en nats eventyrer med hende.. Hun skal prøves. Hvis Eroguide havde GP award of the year. Så havde jeg givet den til hende B)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.