Hop til indhold

Hot Ani - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Sommeren er så småt over os hvilket er rart, og Aalborg er pt velbesøgt af nogle dejlige damer. 

En af disse dejlig damer er Ani https://annoncelight.dk/showad/342255

Hun har tidligere fået rigtig fine anmeldelser herind, så jeg tænkte at den skulle have et skud. Kommunikationen foregik på SMS og var egentlig ganske ok, jeg har i en tidligere tråd brokket mig lidt over, at pigerne nogle gange er halv kedelige på SMS, men Ani sendte både smileyer og hjerter tilbage, hendes eneste hæmsko er at hendes engelske ikke er det bedste, men det gør hun til gengæld op for i sengen. Før vi kommer til  de våde detaljer vil jeg dog nævne lokationen. Vi er relativt centralt sted i Aalborg vestby hvor man hurtigt skal lukkes ind, ellers kan det altså godt se sjovt ud fra gadeplan af. Da jeg ankom til aftalt tid var Ani ikke helt klar, så jeg måtte stå lidt skjult :-D stødte også ind i hendes veninde Barbie https://annoncelight.dk/showad/342256  og hun ser også ganske sød ud, så måske hun skal besøges en dag.

Nuvel Ani fik lukket op og modtog mig i pænt lingerie der ikke overlod ret meget til fantasien, hun er en flot kvinde, silikone bryster men stadig bløde, og ellers en varm blød lille bagdel som jeg godt kan lide  :D vi fik afregnet 1400 for 30 minutter + super og anal, og så ellers igang. Ani var hurtigt nede på knæ hvor hun ivrigt tog min pik i munden, og mundarbejdet har hun styr på, jeg er ikke den størst udrustede men jeg tror faktisk at hun vil kunne tage selv de større dybt ned i halsen, kæmpe kadeau skal lyde herfra.

Kondom på og så derudaf i forskellige stillinger hvilket ikke var til at klage over, hun har en dejlig fisse og hun tog godt imod, herefter over i anal hvor der ikke er nogen tvivl om at Ani er veløvet i det græske. Nogle piger tilbyder det kun for at suge nogle ekstra penge, men jeg er ikke i tvivl om at Ani faktisk tilbyder det fordi hun også nyder det, dog kun "small or normal size" hvilket jo var perfekt for mig. :D

Da energien var ved at være opbrugt fik jeg et combi blow + handjob, lige her fortrød jeg at jeg ikke havde tilkøb CIM, men jeg fik alligevel skudt kanonen godt af og jeg kunne gå tilfreds derfra.

Det eneste jeg savnede var lidt mere øjenkontakt, men Anis væremåde og sexen gjorde egentlig op for det.

Alt i alt fordeler jeg karakterne således:

Ani: 10/10

Stedet: 5/10

Gentagelsesfare: 10/10

Skrevet

Sindssyg god oplevelse.. 10+ pil op! :biggrin:  Min bedste oplevelse med Gp 

Redigeret af casio

Skrevet

Øv, hun rejser i morgen. Nåede desværre ikke at besøge hende - håber hun er her længere tid næste gang!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.