Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

PAS PÅ PAS PÅ, DETTE ER HELT SIKKERT SVINDEL. Når man kontakter hende får man en pris og en adresse i Kolding, når man så ankommer og skriver til hende få man en lang mail med en masse forklaringer om at hun arbejder på klinik men med separate værelser. Man skal så mødes med hendes chef som lige skal se om alt er ok, man skal give ham pengene og så får man hendes værelses nr som nu er Danhostel i Kolding . Hun er helt sikkert ikke på et værelse der og de penge man har givet til chefen er helt sikkert også væk.

Sød fræk skatter mus dansk pige i Kolding i dag❤️

i dag kl. 10:33
Jeg er flot sexglad kvinde, 22 år. 172 cm. 65 kg. Bestil i god tid. Flot varm..Kun søde mænd. Glæder mig til de dejlige generøse mænd og tilbyde dem varm sex til det sidste. Jeg har ingen ...
 Dinskattermus

Jylland

Skrevet

Forstår ikke at gratis annoncering er muligt på de forskellige annoncerings sider.. Man kunne da i det mindste kræve penge fra fakerne.. Så man alligevel skulle gøre en indsats og have betalt med noget, for siderne, sporbart.. Tror det ville afskrække mange.. 

Skrevet
Kim 0240 skrev, for 2 timer siden:

PAS PÅ PAS PÅ, DETTE ER HELT SIKKERT SVINDEL. Når man kontakter hende får man en pris og en adresse i Kolding, når man så ankommer og skriver til hende få man en lang mail med en masse forklaringer om at hun arbejder på klinik men med separate værelser. Man skal så mødes med hendes chef som lige skal se om alt er ok, man skal give ham pengene og så får man hendes værelses nr som nu er Danhostel i Kolding . Hun er helt sikkert ikke på et værelse der og de penge man har givet til chefen er helt sikkert også væk.

Sød fræk skatter mus dansk pige i Kolding i dag❤️

i dag kl. 10:33
Jeg er flot sexglad kvinde, 22 år. 172 cm. 65 kg. Bestil i god tid. Flot varm..Kun søde mænd. Glæder mig til de dejlige generøse mænd og tilbyde dem varm sex til det sidste. Jeg har ingen ...
 Dinskattermus

Jylland

Anmeldt på AL.     

Måske man skulle møde flere op til en snak med svindleren - bare en tanke. 

Og ja og som JR skriver, opfordre til at der foretages en eller anden sporbar betaling på annoncesiderne. 

Skrevet

Mærkelig fremgangsmåde, endnu mere mærkeligt at man betaler en mand, for så at få en helt anden adresse hvor pige efter sigende skulle opholde sig. 

Men ja, hvis et par gutter lagde besøg forbi, og tog en alvorlig snak med gutten ville sku være fedt.

Skrevet

100% svindel...se priser og ydelser...totalt latterligt og useriøst...ja, det kunne faktisk være sjovt at tage røven på dem...hvis nu en af os lavede en aftale med dem og så tropper vi lige nogle stykker op hos ham manden for at tjekke hvad fanden der foregår her.

Kunne altså være såååååå fedt lige at give dem en lille forskrækkelse:D.....det trænger de rotter sgu til!!

Redigeret af GIANT COCK

Skrevet

Ja det er de ,  så må i til Sjælland og finde ud af hvad der sker og skrive det her til os andre .

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.