Sailorman 252 Skrevet 21. Juni, 2022 (edited) Hejsa. Til dem som i en anden tråd har antydet at Mistress Nelly er fake så kan jeg bekræfte at hun er 100% ægte. (Jeg er ikke nyoprettet bruger) Nelly holder til i en lånt lejlighed på Urmagerstien på Amager. Der er pænt og rent med gode badeforhold både før og efter legen. Nelly skriver at hun er 26 år og det passer meget godt. Jeg tror bestem ikke at hun er ældre. Hendes billeder i annoncen er af hende og hun er faktisk næsten smukkere i virkeligheden. Hun har ret store tatoveringer. Det er det eneste som jeg ikke er så stor fan af, men hun bærer dem flot. Jeg har besøgt hende 3 gange inden for de sidste få dage. Og jeg kommer helt sikker igen. Hun giver god service og hun er ret fræk i sengen. Jeg kan kun anbefale Nelly hvis man er til en sød slank ung pige som ved hvad hun har med at gøre. https://annoncelight.dk/showad/345495 PS: Til snakken om at hun har heddet Celina. Så er det ikke den samme. Redigeret 21. Juni, 2022 af Sailorman v 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 21. Juni, 2022 Så vil jeg vove at påstår du aldrig har besøgt Celina.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TB2000 75 Skrevet 21. Juni, 2022 Sailorman skrev, for 5 timer siden: Til dem som i en anden tråd har antydet at Mistress Nelly er fake så kan jeg bekræfte at hun er 100% ægte Hvis jeg et kort øjeblik må lege djævelens advokat, så tror jeg ikke så meget tvivlen gik på ,om hun er ægte. Det var vist mere en tvivlen om anmeldelserne var. Dejligt at du har haft et par gode oplevelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 252 Skrevet 21. Juni, 2022 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Så vil jeg vove at påstår du aldrig har besøgt Celina.. Nej, jeg har ikke besøgt Celina. Nelly sagde at hun ikke er den samme som Celina. Men hvad ved jeg ud over det hun sagde… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 20. Juli, 2022 Nelly med interessant nyt i Valby https://annoncelight.dk/showad/346868 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg